Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb overigens wel onwijs veel respect voor de wedstrijd atleten!
Die gasten moeten echt heel veel laten omwille van er één dag goed uitzien, vooral dat diëten de laatste weken pfff dan moet je doorzettingsvermogen hebben.
Ik weet wel ik zou niet te genieten zijn als ik niks mag eten...
Jezus kerel! OMFG! Dit is het beste fysiek wat ik heir op DBB heb gezien! kep je meteen gebombardeert tot mijn grote voorbeeld! En nog maar 24? t*ring man... je kan zo meedoen aan wedstrijden en je wint alles!
Thanks voor de reply's gasten, het word gewaardeerd door mij!
@Maniac: Pfff ik zei toch om en rond de 120 kilo, nou daar hoort 118 kilo dus ook bij . Wat denk je dat die zwarte schmink op mijn gezicht wel niet weegt? Zeker 2 kilo! Spreek je!
@Jimba: Je hebt helemaal gelijk, je kan namelijk aan mijn gezicht zien dat ik het niet ben haha (beetje jammerlijke opmerking Jimba, maar enfin). Overigens Mr. J (moderator) kent mij in persoon en kan wel uitsluiting geven of ik het wel of niet ben.
@ MHD en Pat21: Misschien ga ik een (foto)log bijhouden van mijn primo-only. Dan zal ik ook mijn dieet plaatsen.
Momenteel let ik niet heel erg op mijn dieet. Wel cardio ik elke morgen 30 min voor het ontbijt, daar blijf ik altijd erg droog van.
Zo doe ik dat:
-150 a 200 mg caffeine, vit-c 1000 en 10 a 15 gram protein6.
-Dan 15 min wachten
-Dan 30 min cardio
-Daarna vruchtensap of wat fruit
-Dan ontbijt (havermout/brinta/Protein6/water/eetlepel omega 3,6,9 olie).
Verder eet ik 7x per dag en bouw ik de carbs af naarmate de dag vordert; met dien verstande dat maaltijd 1 t/m 3 150 gram carbs bevat en de maaltijd direct voor het slapen (7) helemaal geen carbs meer bevat.