Rob S. 25 aug 2010 Nu 103,5kg, vetpercentage zoals altijd rond de 10%. Ik ga nu weer bouwen naar de 110-115kg.
Trickster 25 aug 2010 Hey mn commentaar was pleite . Ik zei: Gaat goed he?! Lekker rond en vol allemaal! kl***zak!
B B baksteen123 25 aug 2010 wil je toch weer groeien? Tijdje terug gaf je aan dat het wel wat minder mocht en dat je wat minder dedicated met BB bezig zou zijn in de toekomst
wil je toch weer groeien? Tijdje terug gaf je aan dat het wel wat minder mocht en dat je wat minder dedicated met BB bezig zou zijn in de toekomst
Rob S. 25 aug 2010 Ja dat heb ik ook een 3-4 maanden volgehouden. Maar ik moet gewoon weer groeien...shit is gewoon te verslavend haha
Ja dat heb ik ook een 3-4 maanden volgehouden. Maar ik moet gewoon weer groeien...shit is gewoon te verslavend haha
KEUN 25 aug 2010 nog steeds in topshape - word echter tijd om weer eens andere soort pics. te laten zien (side-tricep bijv. heb ik nog nooit voorbij zien komen bij je)
nog steeds in topshape - word echter tijd om weer eens andere soort pics. te laten zien (side-tricep bijv. heb ik nog nooit voorbij zien komen bij je)
Rob S. 25 aug 2010 Thnx. Ik zal binnekort eens een keer een side triceps maken Keun... Denk niet dat ik een wedstrijd ga draaien, maar je weet maar nooit.
Thnx. Ik zal binnekort eens een keer een side triceps maken Keun... Denk niet dat ik een wedstrijd ga draaien, maar je weet maar nooit.