MuscleMeat
U

1e fotos 19-11-10

• Media owner UglyAss
  • Datum plaatsing
Ben 3 maanden bezig en zie nog niet zo heel veel verschil, behalve bij mn triceps. Ik probeer een goed trainingschema te maken ivm de supercompensatie en goed eten en ik heb eiwitten gekocht (whei) 750 gr. Iemand nog tips? bv over een goed trainingschema. Ik ga elke maand nieuwe fotos plaatsen.
ja, veel te kort.
Weet je zeker dat je goed eet en dat je trainingschema goed in elkaar steekt? ik betwijfel het! Zelfs met een pot eiwitten betekent het niet dat je voeding goed genoeg is om vooruitgang te boeken.

Ik train om de dag. Maandag borst/biceps/triceps dinsdag rust. woensdag benen/schouders/buik. donderdag rust en dan vrijdag weer borst. Ik eet 3x maal daags plus 2 x daags eiwitten shake. Maar ik probeer hierin een goede routine te vinden, die vor mij goed werkt.

-Iedere maand is in ieder geval te vaak om te posten. Houd er 6 maanden tussen ofzo en plak dat poses naast elkaar.
-Je traint dus geen rug ofzo? Aan je trainingsschema zou ik nog even werken.
-Maak van die 3 maaltijden vaan 6/7 maaltijden.
-Whey in ieder geval na het opstaan en na de training. Alles natuurlijk afhankelijk van je voedingsschema.

Ja idd heb het inmiidels vaker gehoord, elke maand nieuwe fotos is te veel:) Zal ik ook niet doen
IK train mn rug wel dat doe ik samen met benen/schouders en buik(was t vergeten te noemen)
6/7 maaltijden is wel veel. Is het beter om vaker kleinere hoeveelheden te eten dan minder vaak meer?

Rug, benen, schouders én buik allemaal op één dag? Zoals ik al zei, verdiep je nog even in je schema. Gebruik de zoekfunctie en lees even de stickies door dan zal je een hoop duidelijk worden.

Wat je betreft je voeding is het verstandig om even je behoefte uit te rekenen en vervolgens die calorieën over 6/7 maaltijden. Natuurlijk rekening houdende met wat je wanneer eet, je doel etc. Neem voor je eiwitten ongeveer 2,5 gram per kilo lichaamsgewicht. Met die basis kun je een schema maken en als je die post dan zul je verder geholpen worden.

PM maar als je meer wilt weten

rug benen schouders en buik op 1 dag haha typisch geval van rondje apparaten met de krant erbij :P

Ik begin nu ook ine te zien dat ik amateuristisch bezig ben, maar ik ben pas sinds kort bezig. Ik weet van geen toeten noch blazen. Ik ben bezig met een nieuw trainingsschema envoedingsschema.

Ik vind het jammer dat sommige mensen schijnbaar niet inzien dat voor een beginner vele aspecten niet zo vanzelfsprekend zijn.

En daarom is het verstandig om je EERST in te lezen en daarna pas foto's te plaatsen OF gewoon een foto plaatsen voor jezelf en daar ook niet op reageren als je gebasht wordt...

Feit is dat 3x per dag een maaltijd veel te weinig is en omdat mensen op DBB graag anderen corrigeren en dit niet altijd even subtiel doen, krijg je dit soort comments.

Niets van aan trekken, goed inlezen, kneiterhard trainen en eten, dan komt het goed!

Het beste kan je gewoon alle belangrijke topics (de sticky's) doornemen op het forum en dan proberen om een goed voeding- en trainingsschema te maken.

Het is inderdaad niet makkelijk in het begin, maar gaandeweg zal je steeds meer kennis krijgen en ook goed kunnen toepassen. Iedereen moet ergens beginnen :-). Gewoon volhouden, dan komt het zeker goed!

Succes!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
UglyAss
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.564
Aantal reacties
12
Beoordeling