XXL Nutrition
Z

23/11/2011

• Media owner zito
  • Datum plaatsing
graag ideeen suggesties om laatste beetje vet kwijt te raken

vetpercentage 6.4% ; metingen gedaan bij sportschool.

nihil vet rond de organen.

sport 5 dagen per week; krachttraining en afronden met 20 min cardio
P
Goed bezig! Waarom niet eerst nog wat massa opbouwen, het is winter dus waarom niet eerst bulken?

Ja, ik wil inderdaad nog wel iets meer massa.. maar het vet is vooral belangrijk omdat ik binnenkort een fotoshoot heb

jaa dat toch beneden bij de buik zit. Ik wil meer een six pack en liefst een 8pack

Je doet 5 dagen per week 20 minuten cardio? oh oke..
En wat zijn je stats (op oefeningen) en lengte/gewicht??

heb een lichaams samenstelling analyse
24jr. 183 cm. 72.1kg gewicht. 39.1 skelet spiermassa. vetmassa 4.6kg
BMI 21.4
vertverdeling (taille -heup verhouding) 0.77

ben nou bezig om helemaal droog te trainen dus 80% en 12-15 herhalingen en eindigen met 20 min cardio

uhm nee dat niet lijkt me

s ochtends brinta

smiddags 2 bruine boterhamme en kwark
2 stuks fruit

s avonds pasta met vis en groenten of kipfilet met zilvervliesrijst

is dat je voeding? Je mag blij zijn dat je er een beetje aardig uit ziet! Als je pech had met je genen dan zag je eruit als een hongerkind uit afrika..

je voeding krijgt een 3 op de schaal van 1-10

jaa ik ben van 78-79 kilo naar 72 gegaan dus was ook de bedoeling om af te vallen ????!!

ja en? Ook al wil je afvallen dan heeft je lichaam nog een bepaalde kcal behoefte nodig, en vooral ook eiwitten nodig om je spiermassa te beschermen.
En daar heb je dus niet op gelet

jaa eiwitten zit in me shake na het sporten voor de rest zit er aardig wat in kwark

tevens kan je ook zien dat mijn spiermassa erg hoog is op basis van mijn gewicht? dus spiermassa is het probleem niet?

Probeer 15min zaktraining (kickboxen) toe te voegen in je schema, al het draaien door hoeken en kicks helpt voor je core

Dat klinkt inderdaad wel als een goeie, aangezien een maat van mijn een golden glory gym heeft.

Uit een shake en kwark haal jij niet voldoende eiwitten ;) Geloof me, als je zo doorgaat verlies je wss geen vet maar meer spieren!

Ik heb het ook gehad hoor, hard trainen en dan af willen vallen en minder gaan eten, tot je vrijwel niks meer eet (toch at ik wel nog wat meer dan jij hierboven beschrijft) en dan breekt je lichaam ook spierweefsel af.. Bye bye spieren en hallo daar is nog altijd vet!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
zito
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.255
Aantal reacties
16
Beoordeling
0,00 0 reviews