Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@ SJaak: Ja dat dacht ik inderdaad ja, nee sorrie wil gewoon weten wat men van me vind. Dacht dat dat ook de reden was hier foto's te posten. Jij al mooie foto's!?
Me benen hebben zeker aandacht nodig. Train ze pas 2 maanden dus vandaar
7,4% ?
Dat denk ik toch niet, ik zou toch zeggen 10+
No offence hoor verder, je hebt een zeer nette fysiek, ziet er zeer massief uit vooral! Maar ik zie nergens de definitie die ik me voorstel bij sub 8% ;-)
Zal wel 7.4% zijn, komt vooral door de lichtinval dat het hoger lijkt. Aan de abs kan je toch echt zien dat het onder de 10% ligt. Netjes, legs lopen achter maar dat heb je al vermeld. Misschien nog wat meer delts? Maar dat is moeilijk te beoordelen op deze foto.
Abs zie je bij 13-14% ook al dus dat gaat hem niet worden... Benen vertonen niets van definitie maar goed, zoals reeds eerder vermeld, daar wordt aan gewerkt.
Ik herhaal nog eens: het is een zeer goed fysiek, maar ik blijf kritisch over het vetpercentage.
@Brugman: ik zeg toch niet dat hij liegt, foute meting kan ook natuurlijk
Ben benieuw naar nieuwe foto's om beter te kunnen oordelen, keep up the good work!
Thanks voor de feedback. Ik kom zo droog door mijn eetpatroon en veel trainen. Daarnaast doe ik geen cardio dus daar ligt het niet aan. Is ook wel mijn bouw dus daar heb ik geluk mee. Verser drink ik de hele dag door water en eet ik gezond.