Fitness Seller
Brugman

BF: 7.4% (still building)

• Media owner Brugman
  • Datum plaatsing
Wat dacht je? Laat ik m'n dikke bobbel eens op DBB zien? xD
Benen hebben inderdaad wat aandacht nodig, voor de rest netjes.

@ SJaak: Ja dat dacht ik inderdaad ja, nee sorrie wil gewoon weten wat men van me vind. Dacht dat dat ook de reden was hier foto's te posten. Jij al mooie foto's!?
Me benen hebben zeker aandacht nodig. Train ze pas 2 maanden dus vandaar

nette shape! 42cm op dat vetpercentage en lengte is een knappe prestatie.

Je benen lopen gruwelijk achter. Je traint ze maar 2 maanden dus dat komt nog wel.

backpose?

heel goed hoor! streef voor mij op dit moment!

vind je trouwens best wel een oude kop hebben voor 22(no offence):P

7,4% ?
Dat denk ik toch niet, ik zou toch zeggen 10+
No offence hoor verder, je hebt een zeer nette fysiek, ziet er zeer massief uit vooral! Maar ik zie nergens de definitie die ik me voorstel bij sub 8% ;-)

zou echt wel in de buurt van 8 a 10% kunnen zitten hoor..

je moet niet vergelijken met wedstrijd mensen die op 3 a 4% zitten.. ;)

Jumper! Zelfs met ouderwetse tang meten. Niet jaloers gedrag hier. Heb met mijn lichaam geen bedrog nodig hoor!

Hoe ben je zo droog geworden Brugman? de 10% haal ik wel, lager word echt moeilijk.. wil zomer 2012, minstens op 8% staan..

Waarom verwacht jij dat mensen hier gaan liegen over hun foto's? 7,4 was de meting. Denk dat je beter naar de foto moet kijken!

Zal wel 7.4% zijn, komt vooral door de lichtinval dat het hoger lijkt. Aan de abs kan je toch echt zien dat het onder de 10% ligt. Netjes, legs lopen achter maar dat heb je al vermeld. Misschien nog wat meer delts? Maar dat is moeilijk te beoordelen op deze foto.

Abs zie je bij 13-14% ook al dus dat gaat hem niet worden... Benen vertonen niets van definitie maar goed, zoals reeds eerder vermeld, daar wordt aan gewerkt.

Ik herhaal nog eens: het is een zeer goed fysiek, maar ik blijf kritisch over het vetpercentage.
@Brugman: ik zeg toch niet dat hij liegt, foute meting kan ook natuurlijk ;)

Ben benieuw naar nieuwe foto's om beter te kunnen oordelen, keep up the good work!

Thanks voor de feedback. Ik kom zo droog door mijn eetpatroon en veel trainen. Daarnaast doe ik geen cardio dus daar ligt het niet aan. Is ook wel mijn bouw dus daar heb ik geluk mee. Verser drink ik de hele dag door water en eet ik gezond.

Natuurlijk is dit wel 7,4 procent. Benen worden niet eens aangespannen op de foto. Dikke aders op de onderbuik, aardige separatie EN slecht licht.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Brugman
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.687
Aantal reacties
23
Beoordeling
0,00 0 reviews