MuscleMeat
Brugman

Tussendoortje

• Media owner Brugman
  • Datum plaatsing
Thanks. Nee werk niet bij B&F. Zoeken ze nog iemand dan? Zoek wel een sponsor!:d

Dikke bicep, wel hard gegroeid zeg sinds laatste pic. Wat heb je trouwens rondom je mond?

Thanks! Niet geschoren en wat last van geïrriteerde huid. Alles voor de sport!

ik vind het er erg netjes uit zien, goeie bicep, goeie tricep.
Schouders zijn goed behalve op deze foto de voorste kop aan de bovenkant. (kan misschien ook lichtval zijn). Borst moeilijk te zien imo.

Arm is 42cm zei hij bij andere foto, triest dat je het zelf niet zegt omdat het groter lijkt op deze foto;)

Trapezius ???

Hej curtis de jaloerse weer met zijn reactie. Ik zal me arm opgaan meten. Zal wel iets meer zijn dan 42. Altijd leuk dat Curtis' thuis t beter denkt te weten dan de persoon zelf. Leuke gave, jammer dat t niet klopt

Waarom negeer je anders de vraag haha kan maar 1 ding betekenen imo en jaloers op jou? haha never in my life

Wat een onzin gasten, door de hoek van de foto valt zijn trapezius helemaal niet te beoordelen. Zie op je andere foto's dat je flinke armen hebt, maar deze foto is wel vertekenend ;)

Tuurlijk is deze foto ook in een goede hoek genomen. Zet er verder toch ook geen stats bij dus opscheppen doe ik niet. Ik negeer de vraag niet Curtis. Ik weet gewoon niet hoe groot de arm is.

Goede foto! Arm vertekent idd wel een beetje maar is opzich helemaal niet erg. Bodybuilding is en blijft een sport van illusie en jezelf van je beste kant showen

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Brugman
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.405
Aantal reacties
24
Beoordeling
0,00 0 reviews