Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik vind het er erg netjes uit zien, goeie bicep, goeie tricep.
Schouders zijn goed behalve op deze foto de voorste kop aan de bovenkant. (kan misschien ook lichtval zijn). Borst moeilijk te zien imo.
Hej curtis de jaloerse weer met zijn reactie. Ik zal me arm opgaan meten. Zal wel iets meer zijn dan 42. Altijd leuk dat Curtis' thuis t beter denkt te weten dan de persoon zelf. Leuke gave, jammer dat t niet klopt
Wat een onzin gasten, door de hoek van de foto valt zijn trapezius helemaal niet te beoordelen. Zie op je andere foto's dat je flinke armen hebt, maar deze foto is wel vertekenend
Tuurlijk is deze foto ook in een goede hoek genomen. Zet er verder toch ook geen stats bij dus opscheppen doe ik niet. Ik negeer de vraag niet Curtis. Ik weet gewoon niet hoe groot de arm is.
Goede foto! Arm vertekent idd wel een beetje maar is opzich helemaal niet erg. Bodybuilding is en blijft een sport van illusie en jezelf van je beste kant showen