Fitness Seller
T

Oh hai

• Media owner Towelie
  • Datum plaatsing
124 kg @ 1.93
Groot man! T lijkt wel of je een flinke buik hebt zeg, zou een andere pose er ook bij zetten haha:)

Goeie borst btw

Al me vet zit praktisch op me buik. Snap er ook geen zak van. Maar er wordt aan gewerkt binnenkort. Ben me even aan het aanpassen aan me nieuwe gyms op dit moment. Straks paar maandjes cardio erop pakken.

Hahaha ik had er niet eens opgelet. Maar gelukkig is het volledige beeld afgesneden. Wil niet dat mensen jaloers worden op me massive c**k.

Mwa ik heb echt alles nog niet uitgepland man. Zoals ik zei moet ik eerst ff me draai vinden in me nieuwe sportscholen. Maar eind juni wil ik zo'n 7,5 kilo kwijt zijn. Dus 116,5? op een vp van weet ik niet. Niet zo heel hoog meer als alles mee zit.

Groot, je krachtstats zullen ook wel behoorlijk hoog liggen lijkt me. Op hoeveel % BF sta je hier ongeveer?

heel wat massa indrukwekkend!! enige minpuntje is je buik maar die geraak je tijdens een goeie cut wel kwijt 8.5 als die buik weg is 9.5 :-)

Ja een kutje zou me inderdaad niet slecht doen. Een lekker sappig kutje. Ben dan ook al 3 jaar non stop aan het bulken dus het is geen wonder dat ik aan een kutje moet.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Towelie
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.623
Aantal reacties
11
Beoordeling
5,00 2 reviews