Fitness Seller
OmegaGear

Progressie 2008 tot nu

• Media owner OmegaGear
  • Datum plaatsing
Links 2008 met een gewicht van 106 kg. Rechts actuele foto hoe ik er nu bij sta.

Stats:
91 kg
1,84 m
vp: 10-12%
Mooi progressie dat bovenop. Alleen als je in 2008 er nog zo uitzag en wss weinig ervaring had op dat moment met de sport en in 2012 er zo bij stond betekent dat je vrij vroeg met stuf begon. Ik zit op de zelfde lengte als jou kom van 77 kilo vandaan met 10% of terwijl ecto en zit nu op 88 met 13,5% in 9 maanden tijd zonder stuf. Vanwaar je keuze zo vroeg te beginnen ? is daar een specifieke reden voor, zo ja ben ik erg benieuwd wat deze zou zijn :) nogmaals begrijp me niet verkeerd vind je progressie echt top! zoals hier boven ook is gezegd

De aanname waarop je je verhaal baseert is incorrect. Op de foto van 2008 heb ik er al 3 trainingsjaren opzitten, waarvan in het 3e jaar de weg kwijt geraakt qua voeding. Zat wel aan voldoende eiwit/koolhydraat/vet, maar daar bovenop veel troep zoals snack, chocola etc.. Onder die vetmassa zat dus al wel een redelijke basis. Krachtstats waren toen als ik me goed herinner:
Squat: 190 kg
Frontsquat: 135 kg
Deadlift: 200 kg
Bench: 115 kg

Op dit moment nog steeds geen kuur gehad, en dat blijft voorlopig ook zo.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
OmegaGear
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.003
Aantal reacties
24
Beoordeling
5,00 13 reviews