AndroidHealthClinic
krakabak

img15355000221

• Media owner krakabak
  • Datum plaatsing
verschil van 2008 foto die er op staat .en nu deze van 2013 mei maand genomen wat jullie zeiden meer eten heb ik gedaan ,en natuurlijk harder trainen
wat moet ik verbeteren,welke spiergoep moet ik beter aan pakken? graag reactie daar op

klopt ben er mee bezig,want ik heb de hele winter gebulkt .heb vetpercentage zo omlaag. eet nu gezond ,dus geen frikandelen,of fast food meer.
eet nu zoals vis koolvis tonijn rijst kipfilet enz om geen spiermassa te verliezen tijdens cuten

ben al paar kilo kwijt nu nog 5 kilo af te rennen,.dat is in 2 weken te doen ,weeg nu 100 kilo in de avond

ik snap nooit hoe mensen het zo ver kunnen laten komen als je dan de before pics ziet. beetje jammer dat je zo ver bent doorgegaan maar dat snap je zelf ook wel.

waar is jou foto?Yurium? of durf je niet?te plaatsen

ik zie er zelf goed uit,krijg van iedereen een goed commentaar dus ik weet niet waar je het over hebt
je doet gewoon dat ik 1 puur vet ben!!! .ben 187.7 lang 98.3 killo wil de meeste mensen wel zien die niet trainen en wegen 100 kilo zijn echt vies om te zien ,heb geen buikje meer massa gekregen en veel sterker geworden ,naturel gains gemaakt,breder schouders
zit wel goed ,moet 5 kilo kwijt poe poe dat is veel zeg!!!!??? zomer is er lang nog niet in nederland,laat me niet afzeiken

Ook ik snap niet hoe je het zover heb laten komen. Je heb echt te veel gegeten je had
makkelijk massa kunnen pakken zonder zo vet en vochtig te worden, maar als jij er blij
mee ben is het goed toch.

jarloers ben je trek me lekker niks van aan .3 foto komt nog ben aan het cute .zeg ook niet dat ik er blij mee bent,als je goed kon lezen stond er dat ik bezig bent ,met afvallen.of lees je alleen de onderste zin waarschijndelijk
laat ik weer aders naar buiten komen,.maar goed dreks zware commetaar
moet nou eve buiten hardlopen sportschool is dicht zo maar dan .

even zeggen wat had ik niet zo ver laten moeten komen??!!!!
ben geen vetz*k anders hangde alles wel naar beneden

Aangevallen standje, de foto van een jaar terug had ik zware bewondering voor en als ik dit dan zie heb je het in mijn ogen veel te ver laten komen qua vetpercentage. Zelf weten is jou lichaam maar dat is mijn mening. Als het positief is hoor je het ook van me maar dit is in mijn ogen teveel vet dus dan hoor je het ook. En ik ben blijkbaar niet de enige die er zo over denkt aan de posts te zien :)

Ik hoop dat je lekker hebt hardgelopen en wens je succes met je cut ;)

DAT WAS EEN FOTO VAN 2008 .datum staat op foto,stjongge ,dat is meer dan 5 jaar geleden echt dommmmm!!!!of doe je dat erom??,en deze IS GEMAAKT OP 2013,staat zelf een datum op foto,DIE EERTSE BETER KIJKEEE,EN ik woog maar 70 kilo op die foto 2008 met een lengete van 187.7 dus zoveel soeps was het niet
was toen heel mager jongetje

ik doe dit elke jaar,als jij je vet niet kan kwijt kan raken,is jou probleem.ben het in no time kwijd morgen ga ik 1000 kranten rond brengen dan ga ik krachtraining doen ,weer een uur hardlopen,en dan lekker naar zwembad,maak een foto over twee weken ,dan ben ik lekker rond de 90 killo lekker weer slank. .ik ben het vet altijd zo kwijt.want ik drink niet en rook niet,en zomers geen fast food. wel naar de datum kijken van me eerste foto,is van 2008

weeg nu 97 kilo s'morgens ,in plaats van 100 killo

5 kilo in 10 dagen moet dik lukken dat post ik dan wel weer ,dan weeg ik dan 92

nou de mazllll

Sorry maar voor 5jaar te hebben liggen trainen vind ik dit aan de zwakke kant, das niet slecht bedoeld maar er is duidelijk iets mis met je voeding en trainingsschema of je hebt geen aanleg voor bb

Ja zou toch wat kcal schrappen, vp veels te hoog laten oplopen man

heb er aanleg voor .middel omtrek van de heup naar de middel 92 cm omtrek,10 dagen terug was het 96cm smorgens ,dus ik ga vooruit,kracht gaat beetje achteruit,door cardio ,.ga voor 87cm,eve geduld jullie tot over 13 dagen nieuwe foto plaatsen doe me best ,ik wil het deraf hebben!!!!
van d winter kan ik weer vreten joehoe jammie

ben nu bezig met kipfilet groente erdoor en rijst aan het maken .zonder sauss natuulijk :P

heb gisteren ook nieuwe foto geplaats van 2011 de derde foto ,graag reactie hoe jullie die vinden!!?

Misschien klopt het , ik zie het vooral aan je buik .
Doe eigelijk zelf nog geen buiktraining , ik begin pas .
Misschien eet je teveel krachsport middellen ?

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
krakabak
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.527
Aantal reacties
19
Beoordeling
0,00 0 reviews