Fitness Seller
bulker

klaar voor het WK

• Media owner bulker
  • Datum plaatsing
Foto van op wedstrijd 13nov. al goed maar nu nog beter.... Ben er klaar voor....!!!
nu gaan voor monster ....ja dat is heel goed gezegt...
Benen staan inderdaad iets achter op mijn lichaam (maar zijn helemaal niet dun hoor!!!) maar daar zijn we met bezig....nog een jaartje geduld.
Sta nu nog 0,6% minder(vet) dan op foto en heb nog 6 dagen... ik hoop stilletjes op een top 6 op WK. Voel me enorm goed moet ik zeggen voor het zware dieet... komt misschien door die 30graden op gran canaria of mijn reis-genote.... thanks voor jullie commentaar en na WK nog wel wat foto's. iedereen succes met alles waar hij of zij naar aan het werken is....

op foto is 3% maar ben ondertussen gezakt naar 2,7% en we gaan nog naar beneden !!!! pas eergisteren begonnen met cardio en mag nu echt niet meer zeuren met chocolade...

Jezus man wat zie jij er goed hoelang moet je nog ? (dieet)

ben helemaal sprakeloos en dat ben ik niet zo snel heb veel bbders gezien maar jij
hard scherp en droog helemaal compleet

en ik maar denken dat iedereen hier op het forum er zo zou uitzien;)
Bulker echt respect voor deze prestatie, ben er ook trots op dat je hier op forum zit en je kennis met ons deelt

Hey man echt super! Brute massa en echt knetterhard!!! Heel veel succes op het WK, gaat zeker te weten helemaal goedkomen bro!

En uhh jij niet meer zeuren over je cakes en choco, dan hou ik op over belle!!! HEHE

gewoon prachtig, ik geef sommigen hier een 8, als ik dan toch eerlijk zou moeten verdelen in punten in verhouding met iedereen hier op DBB zou ik je dan een 20 moeten geven. maar een 10 is het max :( dus ja, veel succes in je verdere BB carriere.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
bulker
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
7.756
Aantal reacties
49
Beoordeling
0,00 0 reviews