Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
nu gaan voor monster ....ja dat is heel goed gezegt...
Benen staan inderdaad iets achter op mijn lichaam (maar zijn helemaal niet dun hoor!!!) maar daar zijn we met bezig....nog een jaartje geduld.
Sta nu nog 0,6% minder(vet) dan op foto en heb nog 6 dagen... ik hoop stilletjes op een top 6 op WK. Voel me enorm goed moet ik zeggen voor het zware dieet... komt misschien door die 30graden op gran canaria of mijn reis-genote.... thanks voor jullie commentaar en na WK nog wel wat foto's. iedereen succes met alles waar hij of zij naar aan het werken is....
op foto is 3% maar ben ondertussen gezakt naar 2,7% en we gaan nog naar beneden !!!! pas eergisteren begonnen met cardio en mag nu echt niet meer zeuren met chocolade...
en ik maar denken dat iedereen hier op het forum er zo zou uitzien
Bulker echt respect voor deze prestatie, ben er ook trots op dat je hier op forum zit en je kennis met ons deelt
gewoon prachtig, ik geef sommigen hier een 8, als ik dan toch eerlijk zou moeten verdelen in punten in verhouding met iedereen hier op DBB zou ik je dan een 20 moeten geven. maar een 10 is het max dus ja, veel succes in je verdere BB carriere.