AndroidHealthClinic
Patrick Lippold

Rechter arm flex na de feestdagen.

Na de feestdagen, teveel gefeest, te weinig gegeten. 75KG.
Slechte vergelijking.
1. andere belichting
4. andere foto toont de bicep verder aangespannen
2. deze is waarschijnlijk 's ochtends gemaakt, de andere 's avonds
3. de andere is (net) na een workout gemaakt, denk ik. Zo niet, holy shit wat een verschil.. hoe krijg je dat voor elkaar dan?!

@Walnut foto's zijn wel op een ander moment gemaakt inderdaad, en de positie is iets anders, maar de eerste foto was na anderhalf maand weer goed hard trainen en dieeten, de laatste na anderhalf week geen gym, veelste weinig eten, weinig slaap, teveel alcohol. @NasiSpeciaal meer vochtverlies van 3x per week uitgaan, te weinig voeding te veel alcohol, vandaar dat 2016 dus ook veel gaat veranderen voor mij. Ik verlies al snel 1 a 2kg na het stappen, maar nu moet ik zeggen dat ik me bij de ene foto 's avonds heb gewogen en de andere 's morgens, dus daar heb ik geen rekening mee gehouden. Ondanks de slechte vergelijking is dit wel m'n motivatie om m'n levensstijl te veranderen en vanaf vandaag de dag goed en serieus bezig te gaan met fitness.

Een fijne dag nog ;)

Wacht ff...waar kijken we naar?

En 5 kg kwijt in 2 kerstdagen..

GA LIGGEN...BEL 112.. Probeer RUSTIGGGG TE BLIJVEN!!! En wacht tot ze je in t gele busje fl*kkeren

Er is iets GOED met je mis als je zomaar 5 kg kwijt bent in 2 dagen..

Oh wacht ik zie het nu... Veel zuipen en feesten en totaal niet bezig met de sport en je zelf... Wat doe je ook alweer op dit forum?

Hahaha moet nu al lachen om de mensen op dit forum, ten eerste geen 2 dagen, maar 1.5 week. Ten tweede, deze fotos hoorden eingelijk op mijn even voorstellen post, ik ben nieuw moet dus alles nog even uitvogelen. Ten derde, vanaf nu mijn levensstijl omgooien en bezig gaan met de sport, hier mijn motivatie vinden ervaringen delen, tips etc. van mensen ontvangen die niet direct butthurt zijn van 1 foto. Dit is geen foto om te laten zien "hoe geweldig of breed ik ben" , alhoewel sommige mensen dat niet door hebben. Maar goed gelukkig houd ik de hoop er in mensen op dit forum te vinden die ook positieve tips etc. Hebben ipv anderen proberen te verlagen door ze af te kraken. Een fijne dag nog

Wedden dat ie binnen 2 weken weg is.. Net als aaaaaaaal die mannetjes waar je hier aandacht aan besteed met hun motivatie en vragen..

Eerst lezen...dingen doen.. En dan pas dingen posten... Mijn bescheiden mening

Ja net als die mannetjes die hun voeding en training niet op orde hebben en dan gaan kuren echt kei vervelend omg :s:s

@Brison idd..

Welke mong**l gaat er nou kuren zonder fatsoenlijk train en eetschema.. Moesten gebanned worden om uberhaupt aas vragen te mogen stellen hier

Post eens een fotootje van jou.. Tenzij je bijzonder veel op arnie lijkt ben ik toch benieuwd wat je zelf allemaal al bereikt hebt ;-)

@Coen86 haha, gevoelige snaar? Het gaat hier niet om mijn fysiek, ik heb geen commentaar op hem. Het slaat nergens op hoe je reageert op iemand die z'n motivatie gevonden heeft en hard aan de bak wilt komend jaar. En al helemaal niet als ik jouw fysiek en je kuurverleden zie. De pot verwijt de ketel.

@Brison gevoelige snaar? Mijn kuurverleden?

Je bedoelde mij hahahahahahahahaha !!??

Mijn voeding is al jaren spot on en mn trainingsschema ook..

Mn kuurverleden is zeer netjes,

Kuur 1 200deca -750 sus.. 8kg netto winst
Kuur 2 500 deca- 500test.. 6 kg netto winst

Sukkeltje hahaha,

Als ik ergens een keer om advies vraag zoals push pull meningen, of mn voeding verander door zwaardere inspanning door ander werk, wil dat niet zeggen dat ik het niet on point heb kneus hahaha

Nou waar blijft die foto botje?

Kneus :-p

Wat betreft 'wat doe je op dit forum' richting Patrick door Coen: hou es op joh. Die gast geeft toch aan dat hij het als motivatie ziet nu. Good for him, daar gaat jouw elitaire geneuzel echt niets aan bijdragen. Laat hem lekker.

Enige waar ik het mee eens ben is dat men eerst zelf zou moeten onderzoeken, en dan pas dingen zou moeten vragen om de eigen kennis aan te vullen. Maar in welke zin is dat hier relevant?

Verder gewoon niet zo kinderachtig doen tegen elkaar, gasten..

@Walnut bedankt voor je reactie, en ben inmiddels al 3 jaar bezig met fitness, dus hoe ik het nelste groei (qua rep ranges/workouts/voeding) ben ik inmiddels al achter. Maar het is altijd leuk om nieuwe dingen te leren, want bij de gym waar ik nu train drinken ze koffie, roken ze peukjes en spelen ze spelletjes (dus trainen komt het daar niet echt van, ben een van de weinige serieuze). Vandaar dat ik me heb aangemeld op dit forum, want van elkaar kun je leren. En tja, dat sommige mensen overal commentaar op hebben is altijd al zo geweest, maar we zullen zien wie er gelijk krijgt, die toetsenbordheldjes of ik ;). Have a nice day!

Een van de weinig serieuze zegt ie

Een paar posts na "ik heb niks als gezopen en gefeest en 5 kg verloren"

Ik zie t wel over n half jaar (haha)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Patrick Lippold
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.073
Aantal reacties