AndroidHealthClinic
Patrick Lippold

Rechter arm flex na de feestdagen.

Na de feestdagen, teveel gefeest, te weinig gegeten. 75KG.
@Coen86 Ik begrijp niet waarom jij je nu op Patrick richt. Volgens mij zaten jij en @Brison elkaar te trollen en had hij daar niets mee te maken. Ik vind jou een beetje een triest ventje eerlijk gezegd. Probeer je ergens voor te compenseren? ??? :thumbd:

@Walnut nee nee..ik richtte mij tot patrick, even teruglezen knulletje..

Brison begon een strijdje te voeren, niet ik.. En neem t niet zo serieus zelf dus ontspan ;-)

@Walnut ik richtte me in eerste instantie tot patrick tinus..

Heb je zand in je kutje of heeft brison je wat lekkers beloofd.. Mr bemoei ;-)

@Coen86 stop nog een spuit in je poot ventje, misschien word je er wat mannelijker van en stop je met dat gejank van je hier.

Kan het zijn dat je ecto bent? Als ecto is echt alles mogelijk, qua gewichtsverlies, had ik ook vaak. ff niet goed op voeding letten, feesten en t scheelt paar kilo.

@steebz ja ben een ras echte ecto hahaha, ik zal binnenkort wel even een foto op zoeken van hoe ik was voordat ik begon met fitness, moet echt goed op mijn eten letten want ben de kilos inderdaad zeer snel kwijt.

En jongens, figuren zoals coen houd je toch.. overal commentaar op, denken dat die alles weet (terwijl die me niet eens kent :haha:), en voor iemand die al 3 jaar traint, z'n voeding 'on point' heeft en dan ook nog een 2 kuurtjes heeft gehad, tjah.. heb ik beter gezien. Trek me er verder niet veel van aan, en voor de mensen die wel verstand hebben en wel gewoon reageren (of een grapje plaatsen, wat ik wel kan waarderen) alvast een prettig uiteinde en een gezond 2016 toegewenst! *shitstorm incoming*:roflol:

@steebz
2rqbqdi.jpg
hopelijk werkt de URL, foto van toen ik net was begonnen :p

oei ja ecto hehe..Maar voordeel is wel dat je makkelijker droog blijft en met goede voeding kan je echt wel groeien. En driekwart nederland die zeikt dat ze minder moeten eten, heb je geen last van haha.
Als je macros goed, zijn kan je ernaast ook nog ns eten waar je zin in hebt.
Ik schommelde vroeger ook na feestjes met 5 kilo. Echt gek word je ervan.
Je kan gewoon 2 dingen doen, of niet meer feesten en die tijd ook aan eten/rust/trainen besteden;)
Of t gewoon niet erg vinden, dat je yoyo'd zeg maar, t is er ook zo weer aan.

@steebz dit klopt helemaal! Daarom wil ik echt minderen qua uitgaan/feesten (af en toe kan, maar niet op wekelijkse basis). Als ik een maandje goed sport schiet ik zo weer van 75k naar de 80kg, maar het is er inderdaad ook direct weer af (erg frustrerend). Zo zag mijn jaar 2015 eruit, ben dus eingelijk weinig opgeschoten.. heb gisteren nieuw abonnement afgesloten bij een nieuwe gym die ook in het weekend tot 4 uur 'smiddags is geopend, wat ideaal is (kan ik mijn weekend goed besteden :p). Hoe sta jij er nu trouwens voor? Ook nog aan het feesten of ook gefocussed op rust voeding etc.

Combineren moet ook kunnen hè, gewoon niet zuipen en je kcals halen en je rust pakken :)

@Patrick Lippold
ja herkenbaar, maar dan meer wat vroeger betreft;)
Ik feest niet meer...opeens heb je dat gehad...met alle voor en nadelen erbij haha..,
Wat gainz betreft vroeger, begon met 70 kg..heel lang 80 gebleven, en laatste jaren opeens richting 95, maar wel met echt veel eten (4500 cals). en dirty bulks.. dus ook wat vet hehe. Ging mij er meer om dat ik van mn ecto figuur af kon komen, en laten zien dat dat kon! Wel dus wat yoyos tussen door, maar opeens heb je t te pakken, en gaat t omhoog..

Maar herstel van nu een schouderblesure. Dus gaat erg langzaam, terwijl je andere mensen echt vooruit ziet schieten in de gym. Ben terug gevallen van die 95, naar 70. En das nu weer 84. Heb t gevoel dat t rond 85 zal blijven nu.
Zelf heb ik ook geen ''hoe groter, hoe beter'' fysiek meer voor ogen. Maar gewoon meer estetisch, of hoe je wil noemen.

Merk dat het echt belangrijk is naar jezelf tekijken, wat is er mogelijk met mijn lichaam.. Ipv, naar andere wondermensen. Althans , daar had ik een handje van, vergelijken met anderen, maar je doet t voor jezelf.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Patrick Lippold
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.073
Aantal reacties
43
Beoordeling
0,00 0 reviews