XXL Nutrition
Sayer

Valon

• Media owner Sayer
  • Datum plaatsing
Valon
28 jaar
Gewicht rond de 96/97kg
Vetpercentage week ervoor 9.5%

Fotos zijn van 3 weken geleden omdat mijn schoonmoeder de foto's graag wou maken. Nadeel is dat ik een stukkie meer vet heb dan nu.
Ben in voorbereiding voor de enercup die 2 oktober is, vandaar niet speciaal gecut of wat dan ook voor deze contest. Al met al best tevreden met de foto's want stond er gewoon niet beter bij
Nette shape man! Heb je log niet gevolgd, maar wil je vast succes wensen op de enercup!

Kan weinig definitie zien door de slechte belichting.
Vind dit de minste van alle. Maar zeker niet slecht. Je hoort hier zeker wel te staan.

Mooie shape en verhoudingen, je benen zijn ook enorm hehe.. Vind zoals eerder gezegd jammer dat de definitie wat ontbreekt (kan zijn door de fotos), maar op je rug zie je toch weer dat er wel diepte in je spieren zit. Goed gedaan. :p

Jammer van die 3 weken, had een heel stuk meer definitie kunnen hebben! Ondanks dat nog wel een erg nette shape!

Mooie massa alleen niet droog genoeg :) zie nog wat op je rug en kan ook wat minder vocht.

Prima shape, maar natuurlijk nog geen wedstrijdshape. Succes met enercup.

Goede verhouding zieke rug met goede V. Alleen vetpercentage kan idd met dit doel nog wat lager maar logisch dat je dat later doet.

ziet er goed en gezond uit. Mooie verhoudingen. Enkel jammer van de belichting!

3 sterren is te weinig maar vanwege ranking systeem tov andere kandidaten kom ik wat laag uit. Goed fysiek. Benen missen detail en je staat minder scherp dan zou moeten. Verder gewoon netjes.

Geen haat, maar aangezien er maar 5 deelnemers zijn 1 ster voor de minste en 5 sterren voor de beste.

Media informatie

Categorie
Contest 2016
Geplaatst door
Sayer
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.812
Aantal reacties
18
Beoordeling
2,81 59 reviews