AndroidHealthClinic
Mitch fitnessfanaat

Fitnessfanaat

• Like
Waarderingen: Chamodominicano
@Daniellugo22

Exoratie van schouder is nog best erg beperkt dus kan 30% van de oefeningen niet uitvoeren maar kan er wel beetje omheen trainen. Aantal maanden geleden lange bicepspees verplaats dus ben nu aan revalideren ervan. Hoop dat over paar maanden de pijn en beperking weg is.

@Mitch fitnessfanaat

laagst gemeten oficieel is 4,6 geloof ik zou je daar nu ineens flink onder zitten denk ik zo niet.
volgens huidplooi zit je dan mis wel op 4 maar in echt zit je stuk hoger, ga zelf over een maand ongeveer dexa scan doen.
en dan daarvoor een huidpooi meting volgens huidplooi zit ik nu ook al op 5 of lager denk volgens dexa dat ik nog vrolijk rond de 8/9 zit

@Mitch fitnessfanaat

doe niet zo arrogant en zoek eens op google naar Helmut Strebl,

dat is 4% :rolleyes:

zoals gezegd je bent kurkdroog i.c.m de juiste belichting maar voor de rest niets bijzonders....

en probeer ook eens wat actief mee te doen op het forum ,voor alleen foto's bestaat ook

instagram

Nummers tellen niet mee mensen... In ieder geval hij ziet er meer dan oke uit!!! Pracht condition Mitch fitnessfanaat ;)

@Zoranos iedereen wil de laagste bodyfat hebben dat vind ik zo bizzar, wat als je op 1% werkelijk stond? dan ben je gewoon niet gezond LOL en who cares? al sta je on NUL % Als je er goed uitziet das al wat teld voor mij

@Vieze jij @Zoranos
Uitslag is van huidplooimeting wat het echt is kan je indd alleen met een scan weten.

Heb voor deze foto ook vochtschema gedaan en carbs geladen dus paar uur later zat er hoop vocht bij.

Andere bedankt voor de goede reacties

Als wat meer tijd heb zal ik op het forum proberen te helpen. Eerst even alle regels doorlezen.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Mitch fitnessfanaat
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.320
Aantal reacties
17
Beoordeling
5,00 1 reviews