1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
snoob

cut progress

28/11/09 Vanochtend woog ik 111,2kg; eerste keer in jaren tijd dat ik terug zo licht ben. Ben 1m93 nog steeds ... denk dat vet% rond de 17% ligt, volgende week eens laten meten om zeker te weten. Wil nog doorgaan tot 105kg of 12% BF. Daarna zie ik het wel. Foto's genomen na half uurtje fietsen, 2 dagen geleden laatste keer getraind.

cut progress
snoob, 28 nov 2009
    • snoob
      I know ...
    • Obeb
      met alle respect, maar misschien moet je eens wat langer dan een week wachten met foto's, dan zal het verschil alleen maar beter zichtbaar worden.

BF zal denk ik rond de 1819% liggen. Ziet er echt 10x beter uit dan foto's van jaartje geleden. keep on going. Vooral je rug komt zo echt stukken beter uit.
      Trouwens van de 40 foto's geen 1 benen/back double biceps foto. how come?:P
    • snoob
      Je hebt wel gelijk, ik kan sowieso an voor geen meter poseren en alsk mezelf niet kan zien trekt het op nog minder haha. Zal wel es foto van men benen nemen, zijn nu wat minder aangezien ik met onderrugblessure sukkel.
    • harnak
      lekker doorgaan snoob! Denk wel dat het bf hoger ligt dan 17%. maar goed het gaat om de spiegel!
    • snoob
      we zien wel hé !
    • Loca
      Go Snoob!
    • Chewie
      Op je rug na zal ik niet zeggen dat je aan specifiek krachtsport heb gedaan/ nog doet...
      mwahja je doelen zijn nu anders...
    • snoob
      ahja ... :D
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    snoob
    Datum:
    28 nov 2009
    Bekeken:
    2.489
    Reacties:
    9
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie