MuscleMeat
R

Foto genomen zomer 2006

• Media owner rob vaylo
  • Datum plaatsing
train bijna 4 jaar puur massa, met een normaal eetpatroon en weeg 71.8 kilo
Vooruit, een vier van vier jaar....Lijkt een kloontje, wat vindt je er nou zelf van?

G
Voor 4 jaar beachvolleyball idd goeie body!
Maar als je al 4 jaar puur op massa traint,zou ik er niet vrolijk van worden!
Denk dat je een goed voedings en trainingsschema nodig hebt als massa je doel is want zo wordt het nooit wat!

Ben zelf niet tevreden, verhoudingen zijn niet goed!! Ik doe iets niet goed of niet goed/veel genoeg. Ik ben 1.95 meter en eet echt normaal, ok niet zoals sommigen bodybuilders 3 warme maaltijden per dag en veel extra eiwitten ..maar ik krijg genoeg binnen! Ik verbrand heel snel denk ik zelf..

Ben nu alweer 1.5 jaar verder en wel vooruit gegaan, maar nog steeds niet wat ik wil.. en dat is 8 kilo puur gewwicht/massa erbij, mss met dianabol maar dat wordt mij afgeraden door velen

whaaat!
1.95 en dan 72 kilo :O
gast ik kan zo raden wat je niet helemaal goed doet.
je denkt dat veel mensen hier wel 3 keer op een dag een maaltijd eten?
et spijt me maar je moet toch echt minstens 6 keer per dag eten en dan per maaltijd letten op calorieen, eiwitten, koolhydraten, vitamines en dat soort dingen.
als je 6 keer per dag dingen eet waar amper calorieen etc in zitten gbeurd er ook niet veel. maar altijd beter dan et kinder eet patroon van 3 keer per dag.
daar berijk je idd niks mee...
en je moet gwoon stoppen met je buik trainen en ff op internet zoeken naar trainingsschema's en rondneuzen over welke voeding goed is.
er zitten gnoeg lekkere maaltijden die makkelijk te maken zijn tussen.
iedereen die zegt dat ie normaal eet maar ondergewicht heeft, vergist zich.
ik beweerde anderhalf jaar geleden ook dat ik goed at en eigenlijk ook best veel.
ja dat was dan 1 hele grote bord avond eten, en overdag nog middag eten en ochtend. en tussendoor een zak ships en een berg cola.
je moet melk, vruchtensap etc drinken de hele dag door! :p

Ben zelf niet tevreden, verhoudingen zijn niet goed!! Ik doe iets niet goed of niet goed/veel genoeg. Ik ben 1.95 meter en eet echt normaal, ok niet zoals sommigen bodybuilders 3 warme maaltijden per dag en veel extra eiwitten ..maar ik krijg genoeg binnen! Ik verbrand heel snel denk ik zelf..

Ben nu alweer 1.5 jaar verder en wel vooruit gegaan, maar nog steeds niet wat ik wil.. en dat is 8 kilo puur gewwicht/massa erbij, mss met dianabol maar dat wordt mij afgeraden door velen

dit meen je niet...

G
Gast, ten eerste eetpatroon veranderen,om de 2 uur eten vanaf opstaan,veel koolhydraten en veel eiwitten,naast gewone voedsel 2/3 x per dag weightgainer +1 voor slapen! Train met splitschema elke dag andere spiergroep,3/4 sets,
weinig reps 6/10 reps,en weinig tot geen cardio!
Laat dat dynabol lekker zitten,probeer eens L-glutamine en Arginine in combinatie met Cee (creatine) zijn voedingssuplementen,bewaar die echte troep voor als het echt niet lukt!
Succes!

G
Rob, terugkomend op je vraag,
ik eet de hele dag door om de 2 uur een kleine maaltijd en drink 2,5/3 liter water per dag! Dat wat ik op een dag eet heb ik helemaal uitgerekend,precies aantal caloriëen,daarvan 50%koolhydraten,40%eiwit,10%vet.(in mijn geval!)
Als je in massa wil toenemen moet je veel koolhydraten eten want die heb je nodig bij intensieve krachttraining) en eiwitten voor spierherstel en een beetje spiermassa toename. Eigenlijk als je zoals jij massa wilt hebben,moet je veel meer (goeie) caloriëen tot je nemen dan je lichaam normaal nodig heeft! (bulken)
Zelfs als je een snelle spijsvertering hebt zal je dan aankomen!
En natuurlijk als een DIE HARD trainen!

Greetingz

Bedankt voor alle reacties en tips, ..
Feit blijft dat het allemaal vaak heel makkelijk klinkt, maar juist door mijn snelle verbranding ben ik het niet gewend om zo veel te eten op 1 dag!!!! Met andere woorden; ik krijg zoveel eten echt niet naar binnen, al zou ik tijd hebben om om de twee uur iets te eten, wat op zich zelf niet een heel groot probleem is...

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
rob vaylo
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.468
Aantal reacties
29
Beoordeling
0,00 0 reviews