MuscleMeat
rnbflavour

full body pic

• Media owner rnbflavour
  • Datum plaatsing
1,85
100 kilo
zit jij op 20% BF? Een dergelijk vetpercentage had ik ook toen ik begon met cutten namelijk. Goede basis. Als ik jou was zou ik zo diep mogelijk cutten zonder spiermassa in te leveren en daarna clean bulken zodat je BF nooit meer boven de 14% hoeft uit te komen. Succes!

jammer van je bouw. je hebt erg brede heupen waardoor als je bovenlichaam als je gaat cutten vrij smal gaat ogen. Maar daar kun je verder weinig aan veranderen.

jep dis 100 kilo
en foto geeft iets verkeerd beeld doordat het wat donker is
bruine mensen lijken ook wat minder vet dan witte ;)

ik train nu bijna 4 jaar waarvan half jaar tot jaar serieus hele lichaam en met goeie voeding.

daarvor at ik eigenlijk nauwelijks eiwit [uit dierlijke bron maybe 30 gram per dag] en deed ik alleen bovenlichaam. ja dan groei je natuurlijk niet.

en over mijn bouw.

het grootste gedeelte van mijn vet zit op mijn onderlichaam.
vooral buik/benen/ en helemaal me ass

op schouders/rug/armen zit nie zoveel

belichting lijkt me niet super want ik zou dit niet direct op 100kg schatten maar de massa zit er wel :thumbup:

20% lijkt me ook sterk overdreven

haha noway in hell 100 kilo, of je rug moet een halve meter uitsteken aan de achterkant.

Ik zet 15 kilo minder neer bij dezelfde lengte, maar ik had me 100 kilo bij mijn lengte ook wel anders voorgesteld :p

Zal wel aan de foto liggen.

Anyway, keep going!

ja sorry jongens :P

ik g heus niet liegen om mijn gewicht :P

de weegschalen [meerdere gestaan] geven tog echt allemaal tussen de 99 en 100 aan hoor

ziet er goed uit RNB.
alleen die 100KG zie ik er niet aan af .
maar dat is misschien de pose of de foto.

een 9 :eek:

zoveel vink et nu ook weer nie waard. (tog bedankt :D)

ben er eigenlijk nog beetje ontevreden over.

heb niet lekker kunnen traininen/bulken laatste tijd.

heb door medicijnstudie 2,5 week nie kunnen traininen en heb daarvoor een week een crashdieet moeten volgen.

en ben afgelopen 3 week uit de roulering geweest wegens onderarm blessure.

ook als ik de foto's zie vind ik mezelf veel kleiner lijken dan in de spiegel :mad:

Hoe weeg jij je eigenlijk? Met/zonder kleren, savonds/smorgens, voor/na het schijten enz. :D

No offence oid.

Bij die lengte is 100kg niet zo veel hoor.. dat weeg je bestwel redelijk snel dan.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
rnbflavour
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
8.671
Aantal reacties
33
Beoordeling
0,00 0 reviews