Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
toen 1986
leeftijd 30 jaar nu 49
gewicht 79,9 kg nu 85 kg
lengte 170 cm
benen 65 cm nu 60 cm
armen 44 cm nu 40 cm
borst weet ik niet meer nu 117 cm
kuiten 43 cm nu 42 cm
heb nu een vet percentage van wat heb ik jouw daar en weeg 85 kg
fotoos komen er aan
J
jvv
zo erg droog heel netjes en ben je nooit flauw gevallen met zo weinig vet percentage
nee nooit flauw gevallen meestal de mensen om me heen (geintje)
ben er mee gestopt omdat het voor mij niet vol te houden was ik liep steeds met mijn rug me knie en als je het goed wil doen kost het een gods vermogen
en rijk wordt je er niet van
Super Dolph!
Ben zelf in '87 begonnen met wedstrijden (Open Limburgse) en in '94 mijn laatste gedraaid (NK natural). Precies wat je zegt; geweldige ervaring maar het vergt erg veel van je, zowel fysiek als mentaal. Zeker als het niet je beroep is en je moet het nog naast je werk doen. Wel een geweldig tijd om op terug te kijken!
ik ga zeker nog wat posten na al die leuke reakties omdat ik geen scaner heb moet ik van fotoos fotoos maken
ik ben zelf nog op zoek naar video banden van de grand prix 86 in Rotterdam
als er iemand is neem dan contact met me op dat zou ik helemaal te gek vinden maar ik denk t niet is al zoooooooooo lang geleden
F
Fleury
Hoi Dolph, heb ff lekker zitten kijken nar je foto's maar ja ja echt top.
Als Bart en Jesper bij mij thuis zijn laat ik het ze wel even zien, waar ik nu mee moet werken.
Groetjes J@N