Fitness Seller
ubejoran

ik deadlift mijn trainings maat op de achtergrond

• Media owner ubejoran
  • Datum plaatsing
hier even een andere foto omdat op de vorige zoveel comentaar was gr's ;) ik hoop dat deze beter is anders is er morgen nog een herkansing :P
haha foto komt volgende week levend bewijs dat het mogenlijk is ;) armen meten 39cm en deadlift heb ik nog niet zo vaak gedaan ben ik pas net mee begonnen vandaar...

Kijk jongens nu hoorje het ;) maar volgende week komt foto ;)
Trouwens wikked is mijn trainings maat check zijn foto ook even :D

hahaha ja zuiver he :p oja ik was er vergeten bij te zeggen normaal doe ik dat deadlifte met mijn tande,,, maar voor de verandering deed ik het nu een keer maar normaal met mijn handjes ;)

maar nee dat is onze balletdanseres :P die even zijn moves aant showe was :P

nu ik ff zit te kijken lijkt het net of je achterkant schouders flink achter loopt. maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat je met flinkt wat gewicht in je handen staat.

ja dat valt opsig wel mee... atans zo ver ik weet loopt het niet achter ;) alleen mijn blokjes lopen achter :P maar die zitten er voor de zomer nog aan :P

Ik geloof ook geen f**k van je squat. Je bent ook niet de eerste die zoiets roept en nooit met foto's komt. 110 bench en 130 deadlift is ook een beetje aparte verhouding. Maar we zullen de foto van de quarter squat wel langs zien komen. ;)

in de smith en met niet zo,n diepe squat , dan weet ik al genoeg.
ik dacht dat iedereen die hier zijn stats vermeld altijd uitgaat van een strickte uitvoering volgens wedstrijdregels.
""niet diep genoeg"" is al afgekeurd.
in de smith squat je niet imo.
daar loop je omheen.
nu zet ik ook me ?????? bij je benchpress en bij je DL.

200 kilo squat in de smith... waarom is dat zo moeilijk te geloven? Niet bepaald bijzonder ofzo. Fysiek ziet er wel goed uit overigens.

200 squat wil ik best geloven, maar zal wel quarter zijn, kun je niet los squatten? squat anders iig zo diep mogelijk.

los sqautten heb ik nog nooit gedaan jongens ik train nog maar een jaar wat een commentaar toch allemaal komen jullie hier alleen maar om aftezijken of isdit een puntje jalozie omdat hier een mannetje van 17 jaar dat 1 jaar traint n redelijk lichaampje heeft ofwa? komop man wees aardig ofzow ik zet volgende week fotows op van mijn sqaute net zoals ik vandaag deze foto erop gezet had omdat ik bij de vorige foto commentaar kreeg dat ik alles tegenmekaar aandrukte om het wat te laten lijken... :S
Neem een voorbeeld aan AlexT geef tips... daar kan ik wat mee los sqautte heb ik nog nooit gedaan ik wil het wel proberen alleen kan iemand mij dan uitleggen hoe? hoe krijgk da ding uberhoubt in mijn nek??

hoe je dat ding in je nek krijgt? hebben jullie geen squatrek staan? squat! zoiets als dat. daar kruip je gewoon onder :P . al is 200 kilo toch wel haalbaar, moet ik zelf over tijdje ook wel kennen :P

edit: full squat en nadat je dus onder dat ding in het rek bent gekropen loop je klein stukje naar voren en dan doe je de squat :eek:
tis een stuk lastiger je evenwicht bewaren dan aan de smith te hangen:D

je hebt trouwens ook nog deze :squatdeze doe ik zelf, alleen zak ik net iets meer door. maar niet helemaal door de grond zoals full :P

jij doet zeker dit ?:P safety squat

niet slim om zelf de commentaar op jaloezie te steken..
leer er iets uit ipv er zo mee om te gaan

als ie 130KG deadlift schat ik zijn losse squat in op zo,n 90KG.
misschien 1 x 100KG in het beste geval.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
ubejoran
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.486
Aantal reacties
50
Beoordeling