Fitness Seller
teflon ron

ikkie_juni_07_pic_3

• Media owner teflon ron
  • Datum plaatsing
Gozer, het ziet er echt toppie uit maar ik ben het wel met die andere lui eens.. give it a rest. Narcissisme is saai

Heren, niet zeiken. Als iemand foto's wil plaatsen dan plaatst hij foto's.

M
ahhh ik dacht dat ie naturel was maar dus anabole jammerrrr

M
omg gaat ie er ook echt op in

@Bodygainer: Respect voor zijn fysiek hoor, heb ik ook al eerder aangegeven, maar plaats dan een andere pose. Zoals de vorige foto (back double biceps) dan zitten we niet steeds tegen hetzelfde aan te kijken.

@EricR: Je mening geven over iets mag toch nog steeds op dit board?

Een nieuwe dag is aangebroken, laten we afwachten of meneert nog een foto gaat plaatsen:D

elke dag weer een nieuwe... doe eens gek en post niet elke dag weer opnieuw foto's. Of post dan fullbody of van je benen ofzo.

wat wil je met elke dag foto's posten bereiken?
ben je zo onzeker of vind je jezelf zo knap dat je elke dag weer wil horen wat voor topfysiek je hebt? No hard feelings ziet er ook na 30 foto's nog goed uit.

nog es tegen al die nederlanders" gelukkig nog enkele serieuze" stop toch es met jammeren, zeiken , lullen stop nou effe met dat ge ouwehoer!!
als ik wil posten post ik toch i"am a fucking free man in a fucktup free world!!!! heb zoooooo vélé foto's hier gezien dat op de reet trekken,, geef ik daar ook geen gezeik op........... en die anabole jongens train met een bodybuilder en ik ben anabole vrij............ en als ik dat niet was so what its my body!!!!!!!!!! greats to all you great guy's bey to the lozers

Teflon Ron, misschien kan je een keer ipv een middagje in de gym even je basisschool afmaken? ;)

hahaha echt ik lach me rot met jullie,,, dacht je echt dat ik daar mss niet per se spelfoute in zette,,,, jullie reageren echt op het stomste,, eikels!!!!!!
en als je eens het lijf hebt dat ik heb,,, dan pas mag je mij aanspreken!!!!!!!
doegggg hahhahahahahah,,,, kijk er staat een h te veel in,,,,, kom kom commetaar"terug" damnnnn

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
teflon ron
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.486
Aantal reacties
40
Beoordeling
0,00 0 reviews