retrofo 29 nov 2010 Hele mooie ronde biceps. En vooral heel groot. Nadeel daar wel van is dat je schouder en tricep wat achter lijkt te lopen
Hele mooie ronde biceps. En vooral heel groot. Nadeel daar wel van is dat je schouder en tricep wat achter lijkt te lopen
martinezzz26 29 nov 2010 gaat errrug goed bro, je was gewoon een dikz*k en nu zit er goed vorm in. Top bezig maat dikke tien waard. Maar hou wel je schouders in de gaten
gaat errrug goed bro, je was gewoon een dikz*k en nu zit er goed vorm in. Top bezig maat dikke tien waard. Maar hou wel je schouders in de gaten
Pastasaus 29 nov 2010 Joh boeit me geen f**k of jullie die 47 geloven of niet.. Ik heb lange armen he.. Misch oogt et dan minder.. Ben 1,90m.. Hoe dan ook.. Thanks Martijn.. Mn delts zijn belachelijk sterk maar willen maar niet groeien.. Ik doe DB Presses met 44kg.. Zat ooit op 48kg.. 10x..
Joh boeit me geen f**k of jullie die 47 geloven of niet.. Ik heb lange armen he.. Misch oogt et dan minder.. Ben 1,90m.. Hoe dan ook.. Thanks Martijn.. Mn delts zijn belachelijk sterk maar willen maar niet groeien.. Ik doe DB Presses met 44kg.. Zat ooit op 48kg.. 10x..