MuscleMeat
K3lv1n21
Foto Contests

K3lv1n21

Stats
1,70
72 KG
Traningstijd: 3 jaar

Kort Verhaaltje
Ik ben begonnen met bodybuilden op mijn 15de. Op dat moment was ik gestopt met judo, ik vond mezelf wat smal en wou graag gaan trainen.
Zoals iedere bodybuilder ben ik klein begonnen, toen ik begon woog ik nog maar 51 kg. Ik besloot paar dumbells aan te schaffen en lekker ertegen aan te gaan.
Na een half jaartje thuis te hebben getraint, met toch redelijk gains, ik woon 59 kg voor ik naar de sportschool ging.
In die tijd op de sportschool altijd hard getraint, en proberen het beste uit elke training te halen.
Alleen de voeding is een probleem, ik woon bij mijn ouders, zij zijn niet blij met mijn sport. Ze zijn erg streng, en kan niet eten wat ik wil en wanneer.
Toch heb ik doorgezet, en goede gains gemaakt. Helaas sta ik niet zo droog als ik had gehoopt, maar verder ben ik tevreden met mijn progressie.
Ik deed mee voor de eer zoals ik al zei, om in mijn beste shape te komen.
Ik wens alle deelnemers het allerbeste. En natuurlijk moge de beste winnen!!
In oktober 2006 postte je al een foto van dat je 4 maanden traint dus dat komt uit op meer dan 4 jaar. Maarja liegen over trainingstijd is natuurlijk wel erg makkelijk.
Overigens vind ik het geen goed resultaat sorry en ook geen progressie tegenover vorig jaar.
 
heb je de foto's toevallig uitgerekt/ingekrimpt? :O ziet er zo vaag uit.

Best goed :)
 
Voor je leeftijd niet slecht, maar vrij hoog vetpercentage voor de contest.
 
Je borst ziet er wel al goed uit..je rug vind ik jammer dat je niet wat meer defenitie ziet en qua benen uiteraard massa.. volgende keer toch proberen wat beter te cutten..(wel moeijlijk met je ouders btw..) succes
 
Weinig balans in het fysiek. Hoewel je een beginner bent zorg dat je wel voor de juiste verhoudingen gaat.

Vergeet die onderarmen, benen en schouders niet.

Fysiek: 5
Poses/foto: 6
Poses zijn niet helemaal goed maar verder laat je wel alles goed zien.
 
Had wat meer mogen zijn voor 3j, daarom geen 6 maar 5. Laat ons volgende keer eens aangenaam verrast zijn!
 

Media informatie

Categorie
Contest 2010
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.911
Aantal reacties
16
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
K3lv1n21.jpg
Bestandsgrootte
124,8 KB
Dimensies
1494px x 994px

Deel deze media

Back
Naar boven