XXL Nutrition
KEUN
Foto Contests

KEUN

Stats:
Leeftijd: 18 jaar
Lengte: 1,78m

Begin contest:
77KG
BF 9-11%

Einde contest: na het wedstrijddieet zonder zuivel/natrium
Gewicht: 70KG
BF: 6-7%

Kort verhaal:
Sinds augustus 2007 train ik om te werken aan mijn fysiek. De eerste twee jaar van mijn trainingstijd heb ik mij echter niet verdiept in voeding en trainde dus zonder een voedingschema. Tot mei 2009, toen ik het forum ontdekte en ik mij meer ging verdiepen in de sport. Vanaf die dag tot de dag van vandaag ben ik serieus aan het trainen met een voeding en trainingschema.

In de eerste twee jaar ben ik echter maar een kleine 7kg aangekomen maar ik oogde al gelijk een stuk zwaarder dan ik daadwerkelijk was. Sinds ik me aan een voedingschema hou (augustus 2009) ben ik in 11 maanden tijd 12kg toegekomen.

Tijdens de laatste drie weken voor de contest heb ik mij gefocust op het verliezen van vocht en het nog iets verlagen van mijn vetpercentage. Door het cyclen van natrium en kalium heb ik veel vocht kwijt gespeeld.
(hierover kun je meer lezen in het artikel van Big-T in de wedstrijdvoorbereiding sectie)

Krachtstats:
BP: 6x100KG
DL: 1x160KG
SQ: 4x125KG
Side chest is je beste pose ! Je verhouding quads-hams is goed, langs de zijkant bekeken dan. Op je abdominal thighs vind ik dat je quads achterlopen. Wederom good job !;)
 
even nog een input van mezelf

hier sta nog 2 foto's die niet in de collage staan.
adominal pose en side-chest variant.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f252/keuns-get-ripped-or-trying-log-242079/#post4830979
 
netjes keun. vind alleen dat je niet zo diep had moeten cutten. zonde imo
 
echt diep ben ik niet gegaan vind ik zelf, ben wel veel onderhuids vocht vast, waar het dieet ook op gebasseerd was ''een papier dunne huid'' creeeren
 

Media informatie

Categorie
Contest 2010
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
7.049
Aantal reacties
38
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
KEUN.jpg
Bestandsgrootte
82 KB
Datum gemaakt
za, 24 juli 2010 9:22 PM
Dimensies
1602px x 757px

Deel deze media

Back
Naar boven