koetje 13 apr 2005 geen punten omdat je ze tegen je lichaam aanhoudt dat geeft een vertekend beeld van de werkelijkheid . maar f**k mooie triceps
geen punten omdat je ze tegen je lichaam aanhoudt dat geeft een vertekend beeld van de werkelijkheid . maar f**k mooie triceps
S S Steve BigArms 13 apr 2005 thanks, je hebt gelijk de pose is beroerd..... maar ja na een paar bier op vakantie gaat dat ook niet meer helemaal 100% hehe.
thanks, je hebt gelijk de pose is beroerd..... maar ja na een paar bier op vakantie gaat dat ook niet meer helemaal 100% hehe.
Sport2000 13 apr 2005 hmmz het hoefijzer is een btj weg naar mijn mening, ik vind de kleine inkeping er vreemd uitzien, desondanks wel goed gevuld, daarom een 7
hmmz het hoefijzer is een btj weg naar mijn mening, ik vind de kleine inkeping er vreemd uitzien, desondanks wel goed gevuld, daarom een 7
T T Tiran86 14 apr 2005 Je moet de lange tricepsspier beter aanpakken zodat je triceps er langer uit gaat zien. Maar t mag er wezen..
Je moet de lange tricepsspier beter aanpakken zodat je triceps er langer uit gaat zien. Maar t mag er wezen..
dr. Gonzo 14 apr 2005 Groot armpje, maar je biceps en schouder zijn niet in verhouding met je triceps.