StormVision

Mei 2004

Op deze foto (die duidelijk op Jamaica genomen is :-) woog ik 83 kg voor 1,88 meter en was ik 29 jaar. Ik was toen een paar jaar bezig met krachtsport maar nooit echt intensief (ongeveer 2 keer per week, full body, soms een paar maanden niet). Eigen opmerking : BF veel te hoog, waarschijnlijk > 20%, desondanks wat structuur te zien :-). Voor de rest niets speciaals alleen traps waren toch wel redelijk ontwikkeld.

Mei 2004
StormVision, 10 mrt 2008
    • SpprSi
      BF is zeker niet hoger dan 20 en als ik eerlijk mag zijn, moest je zeggen dat dit een beginfoto is waarop je nog niet trainde zou ik je ook geloven.
    • magnus
      En nu trainen!
    • Heywood Jablomi
      Is dat nou een enorme sliert kits daar aan je kin??
    • StormVision
      Een beginfoto is het niet echt want dat begin was veel erger :-) Let op, dit is een foto van 4 jaar geleden. Binnenkort zet ik een recente foto erbij. Sindsdien heb ik nog wat af en aan getraind maar ben sinds een 5-tal maanden weer ietsje serieuzer bezig. Ik ben van plan binnenkort te starten met een 3 dagen split schema. Mijn bedoeling is zeker niet om een beest te worden. Gewoon dat vetgehalte wat naar beneden, dat buikje dat ik jaren gehad heb weg houden en alles wat strakker en steviger maken. En nee, da's gewoon zeewater denk ik aan mijn kin :-)
    • ralf123456
      laat me niet lachen
    • StormVision
      Euh, hoe bedoel je ???
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    StormVision
    Datum:
    10 mrt 2008
    Bekeken:
    898
    Reacties:
    8
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie