MuscleMeat
little dragon

men eerste foto hier

ik train nu ongeveer een jaar
70kg
171cm
bf9%
netjes hoor voor een jaar! probeer je BF zo te houden ! en vreten !! je krijgt een 7,3 maar die 10 is om de belachelijk 1 te composeren ... !

mooie piek!

@Ronnie8mac: geef op een normale manier feedback.. en anders fl**ker gewoon op van dit forum.

Netjes, vooral je BF. Triceps lopen duidelijk achter. Rug is moeilijk beoordelen aangezien je je schouderbladen naar elkaar knijpt.

piek bicep ziet er goed uit en idd zoals al gezegd focus op je tricep als je deze aanpakt ziet het geheel er zeker goed uit.

cijfer 7 voor 1 jaar

euhm uitstekend;ronnie8 dingeze gij zijt nen eikel en jaloers anders zou ge zelf foto's zetten wss komde verre van dragon.
tgo de rest,ik ken dragon en in het echt is hij nog veel impossanter en zijn triceps zijn slecht opgespannen op foto want in levende lijve staan ze mooi droog zichtbaar en "huge". vergeet niet dat hij geen massatraining doet dus doe het maar na en hij doet zwaar werk erbij en kan niet op zen voeding letten en wat hij op dat jaat gepresteerd heeft mogen er veel proberen na te doen.dragon goed bezig en ga zo door,van mij +10 omda k de veranderingen weet na da jaar. en de rest btw;zijn benen zijn zeker de moeite als hij daar nog is foto's van zou willen posten

Zie niet in waarom er hier 10'n regenen. Ik ken mensen die zonder trainen groter zijn. Nette bicep piek maar verder valt er nog heeeel veel massa op te bouwen

Voor die lengte en een jaar trainen vind ik het niet echt goed eigenlijk...

en dat dreigen via PM maakt je cijfer nog lager

bedank iedereen voor de goede en minder goede kritieken ik ga zeker proberen voor meer massa te gaan en vooral de borst en triceps aanpakken.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
little dragon
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.149
Aantal reacties
27
Beoordeling
0,00 0 reviews