AndroidHealthClinic
D

mijn rug

• Media owner dragonfly
  • Datum plaatsing
mijn rug na 18 maanden intensief trainen
Ik weet natuurlijk niet hoe het er voor die tijd uitzag, dus kan niks zeggen over je progressie in die 18 maanden.

Maar goed droog, vormen beginnen er in te komen. maar pak je rug hard aan, welke oefeningen doe je voor rug?

D
ja tuurlijk pak ik rug goed aan heel hard zelfs
zo aan een gebogen baar u eigen optrekken zo breed mogelijk zo een volledige oefening dus 12 - 10 - 8 en als ik nog meer kan doe ik er ook meer

ja ik was echt dun geen spieren een panlat hoe ze da zegge hoe ik van onder ben was ik vroeger volledig dus echt een spierke

das echt waar dus hij was een panflet vroeger ma vind da hij heel goe gewerkt heeft voor die tijd da hij traint. heeft al een hoop massa bijgekrege sinds vroeger.
keep on going= pumping iron ;)

D
ja kweet da ik meer moet eten maar ik lus geen brood alle toch geen grijs

Kan aan je bouw zien dat je echt ecto bent en je zult dus ook hard moeten werken om massa te krijgen.
Wat dat betreft heb je best goed aan je rug gewerkt.
Maar ik denk dat je training onvolledig is, omdat je triceps en je onderrug niet ontwikkeld zijn.
Train je thuis of op de sportschool?
En post je schema eens.
Met een goed schema en héél veel eten moet er meer uit te halen zijn.

D
borst biceps
rug triceps
schouders benen

van alles 3 oefening en 3 reeksen van 12 - 10 - 8
maar ik doe er wel 2 uur over
dat is wat te lang hebbe ze mij gezegt
en ik moet veel meer gaan eten noten en zo havermout

18 maanden? ik ben zelf ook 188 cm en kom van 57 kg ik weeg nu 2.5 jaar later 92.5 en ik groeide in mijn eerste jaar 18 kg hier had je veel meer uitkunnen halen

ik was/ben ook heel dun maar heb nu in 8 maanden toch een stuk meer eruit gehaalt dan jij. niet om lullig te doen ofsow maar ik denk dat je er meer uit had kunnen halen. deadlift je wel of chin je alleen maar?

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
dragonfly
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.342
Aantal reacties
14
Beoordeling
0,00 0 reviews