Foto Contests

Pat82

Lengte: 165 cm Gewicht: 56 kilo Vetpercentage: 21% Mijn doel was een strakke body met weinig vet. Vooral mijn kont, rug en armen mochten een stuk droger en gespierder worden. Dat is gelukt! Qua vet heb ik tijdens deze contest wat geschommeld maar ga nu langzaam naar beneden. Ik ben er nog niet maar dit heeft me wel een hele grote zet gegeven in de goede richting!

Pat82
Foto Contests, 14 aug 2010
    • Big-T
      Duidelijke verbetering, mooi figuur van nature, vanuit BB perspectief mag je rug wat meer volume en definitie hebben :)
    • grosje
      duidelijke vergetering te zien in fysiek
      Doorgaan met trainen en je kan een erg mooi gespierd fysiek opbouwen. Mooie verschijning ook nog dus dat is ook nog eens prettig :)
    • Riggs
      beachproof :d
    • patmuscle
      wow pat je lichaam zegt alles dammmm
    • flowergrrl
      Stuk slanker geworden!
    • mack10
      Goede verbetering
    • NoSurrender
      10 voor mij :$
    • harnak
      Goede progressie
    • Anoniem_1988
      Super verbetering meid!
    • Ano_1987_4
      fysiek klopt gewoon. Alles mooi in verhouding en symmetrisch. Strak lichaam, toch mooi vol en vrouwelijk. Kan in de toekomst ver komen.
    • TheMistery
      1 van de beste in mijn opinie
    • Ano_1991_9
      Geil goddamn, uit BB'ing standpunt kan het natuurlijk nog beter.

Maar dit is echt mijn smaak van vrouwen :').
    • Ano_1972_02
      Mooi bikini figuur, ga zo door beauty!
    • aradev
      Voor een ´beginneling´heb je echt een een super mooie progressie gemaakt! Als je wat meer balans vindt in je voeding en training kan je dat mooie lijf (ehh, fysiek) van je zo gespierd maken als je zelf wilt!
    • Skatermarvin
      Erg netjes hoor!
    • artex
      een 8 voor je geslaagde vetverlies , uit BB perspectief toch meer definitie en wat meer massa verwacht
    • peetjuh83
      Je hebt echt een mooi figuur. Nu wat meer massa en dan gaat het er alleen nog maar nog mooier uitzien in de toekomst.
    • Miss H
      Pat, goed lijf heb je zeker..qua bb..mis je nog wat duidelijke spiermassa..maar ga lekker door met je kt en dan gaan we volgend jaar van je schrikken...;)
    • karmen
      Altijd fijn al die vrouwen die geen pijn aan de ogen doen. Ik vind progressie mooi. Buik ziet er mooi uit zeg.
    • Roidy
      vreselijk mooi lichaam
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    Contest 2010 - vrouwen
    Geüpload Door:
    Foto Contests
    Datum:
    14 aug 2010
    Bekeken:
    7.300
    Reacties:
    110
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie