O O OMERTA 14 jun 2006 thanx voor julie reacties. vanaf mijn 14de kickbox ik al..dus blijf lekker droog en vanaf mijn 18de fitness ik ben naturel. heb laatste maanden voor het eerst gelijk suplementen gehaald matrix eiwit humonolive SwollN HMB aminozuren mamooth en ben van dit goed aangekomen .... en woog eerst 93 maar veel hardlopen en zweten en door warme dagen heb ik veel vocht verloren dus ben nu 90 kilo
thanx voor julie reacties. vanaf mijn 14de kickbox ik al..dus blijf lekker droog en vanaf mijn 18de fitness ik ben naturel. heb laatste maanden voor het eerst gelijk suplementen gehaald matrix eiwit humonolive SwollN HMB aminozuren mamooth en ben van dit goed aangekomen .... en woog eerst 93 maar veel hardlopen en zweten en door warme dagen heb ik veel vocht verloren dus ben nu 90 kilo
zendur 14 jun 2006 Een dikke acht! Heel net fysiek jij bent zeker goed bezig! Ben 1 cm korter als jouw maar moet zegen dit ligt erg dicht bij mijn doel. Weet je wat je bf hier is? En wat meten je armen nu? Ben benieuwd naar een rugpose.
Een dikke acht! Heel net fysiek jij bent zeker goed bezig! Ben 1 cm korter als jouw maar moet zegen dit ligt erg dicht bij mijn doel. Weet je wat je bf hier is? En wat meten je armen nu? Ben benieuwd naar een rugpose.
Mattgyver 14 jun 2006 Dacht even dat ik daar een lat zou uitsteken, maar het is helaas de trap. Toch puik!
lickety-split 14 jun 2006 Heel erg goed! Beetje mijn stats ben ook 22jr, 183cm. Wat is je vetpercentage?