MuscleMeat
Erik H

Post-Training 2

• Media owner Erik H
  • Datum plaatsing
Lengte: 1.78m
Gewicht: 71.5KG

Eind 2008 op het idee gekomen om meer spiermassa te kweken.
Train nu iets minder dan een jaar redelijk consistent.
Laatste 2 maand gefocust, 3 x pw.

Eind week 4 van het Wasbord Dieet
Goed wasbord inderdaad. Geen massa, kracht mee verloren? Want die supahdudedieetjes uit de boekjes kunnen je behoorlijk mollen, lijkt me.

Nee, viel heel erg mee. Behoorlijk proteïnerijk dus dat heeft z'n invloed wel denk ik. Ik had inderdaad verwacht dat ik massa zou verliezen.

Ben droger hoor ;-) maar mag maar 2 foto's uploaden per dag hehe. In m'n Foto thread staan ze.

Op de cover van MH 2011 komen :P Ondanks dat het Wasbord Dieet 6 weken duurt zetten we (ik+vrouw) het principe voort.

Daarna(ast) droge massa kweken! Mogelijk, mits alles een beetje gaat zoals ik wil, meedoen aan een Naturals Contest.

nice droog :D

ik wil zo'n figuur ook, maar dan iets meer vet en massa :D
en bruin kleur erop ;)

kan jij mij het dieet sturen via PM??
thanks alvast :)

goed bezig!

@ Viper, wat heeft in godsnaam een bruine kleur met je ''figuur'' te maken .

Maar ok ontopic; echt super droog!

Komt het ff goed uit dat ik over een maandje 8 dagen op het strand kan bakken :-D

Waarom al die 8'en? :heuh:

Kurkdroog, ok. Maar he-le-maal geen massa. Tóch een motiverende 7 :)

Buik ben ik jaloers op, maar schouders , vleugels, bovenkant borst lopen achter dus werk aan de winkel.
Buik valt op maar veel mensen die trainen kijken ook verder naar andere delen van je lichaam.

Als je deze punten verbeterd en benen krijg je zo van mij een 9, want de basis is er zeker.

De hoofdredacteur van Mens Health heeft "Het Wasbord Dieet" (The Abs Diet; www.absdiet.com) geschreven.

Duurt 6 weken; Feitelijk omschrijft hij wat je kan eten. Natuurlijk ook na die 6 weken. Je eet vet arm, proteinerijk en weinig carbs.

Om toch te kunnen groeien heb ik sinds deze week een gainer (Serious Mass) toegevoegd aan m'n schone voedingsschema :P. Ik ga gewoon kijken hoe dat gaat uitpakken.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Erik H
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.470
Aantal reacties
25
Beoordeling
0,00 0 reviews