AndroidHealthClinic
riggs
Foto Contests

riggs

" Rond mijn 15de was ik de levensstijl van een "standaard" tiener beu . Hele dagen televisie kijken , gamen ... tijd voor wat anders .
Niet veel later begon ik steeds vaker de fiets te nemen i.p.v mijn ouders als taxi te gebruiken . Zondag werd zwemdag en mijn skatesloefen ruilde ik om met nieuwe nikies .

Toen ik 16 werd , deed ik mezelf een abo cadeau in de plaatselijke sportschool . Dit om mijn conditie te verbeteren . Jaren vlogen voorbij en opeens was het 31 december 2008 .
Ondanks mijn goede conditie en snelle tijden op de piste en in het zwembad , voelde ik me nog steeds een grijze garnaal in de massa .

Op 1 januari 2009 ruilde ik de cardiotoestellen om voor "het ijzer"
Dit veranderde mijn leven , ik wist dat dit mijn sport was .
Mijn levensstijl !! "

Stats : 84 kg 1 m 89
Voor 1,5 jaar serieus trainen niet slecht, maar je mist nog massa en je vetpercentage is wat hoog voor de contest.
 
Ik heb je een 4 gegeven, omdat ik sommige (betere) mensen dan jij een 5 heb gegeven. Het lage cijfer is ontstaan omdat het slechte foto's zijn. En een (veel) te hoog vp%. Verder heb ik wel respect dat je meedoet.
 
tx voor berichtjes

Idd , foto's zijn slecht ben er ook totaal niet tevreden mee . Heb te lang gewacht om ze te nemen dus moest deze wel gebruiken .

Schouders en armen (bic-tri) zijn echt de bom bij mij ... maar op deze foto's is er idd niet veel van te merken .

Volgende keer beter dan maar :D
 
betere kwaliteit foto's had je fysiek al veel beter uit laten komen
 
Is de onderste foto je progressie? Zo ja, jammer dat je er maar één hebt geplaatst.
 
Borst loopt achter hoewel het bij de MM mee lijkt te vallen.
Rug is een hele belangrijke spiergroep en daar zie ik niets van. Lats in de biceps pose lijken ook achter te lopen. Ook mag er meer massa op die quads.

Je staat niet goed droog maar dat is begrijpelijk als je nog massa aan het bouwen bent. Gewoon doorbulken.

Fysiek: 6,5

Poses/foto: 6
Foto benen en bovenste foto zijn scheef belicht. Rest is redelijk
 
Ik zie dat ik een 5 heb gegeven man, ik had je een 6 willen geven. Dit vind ik wel lullig voor je... kan me cijfer niet meer veranderen/opnieuw stemmen.

Netjes dat je mee hebt gedaan kerel!
 

Media informatie

Categorie
Contest 2010
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.479
Aantal reacties
15
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
riggs.jpg
Bestandsgrootte
33,2 KB
Dimensies
523px x 600px

Deel deze media

Back
Naar boven