MuscleMeat
Mr. B.I.G.

Rug

• Media owner Mr. B.I.G.
  • Datum plaatsing
Foto'tje rug in zwembad, 21 jaar
S
Jammer dat je geen 11 kan geven.

Wedstrijd shape! Je benen zijn bijzonder goed. De aderen op je onderarmen suggereren goeie droogte. Maar heb mn twijfels of hier gaat om iemand van 21 jaar en of je het ook werkelijk bent?

Maar zonder twijfel goede fysiek!

Jeetje wat een mooie waterfontein. :) jammer dat er zo'n verschrikkelijk groot monster voorstaat ;)

@ The_Oak: Hij is fokking mister holland!

Wat zijn je stats en armomtrek? Ik heb hier al eens omgevraagd, maar om de een of andere reden heb ik nog niets gehoord van je.

Geez, je blijft me impressen :D Ik hoop dat ik er over een aantal jaar goed trainen ook ongeveer zo uitzie :p

Dikke 10 natuurlijk.

Die foto waar hij op staat is recent, datum staat erop;) voor de slechtzienden! Er is nog verbetering aan das waar: armen en v-vorm maar dit is al pure klasse verdient gewoon niet minder dan tien, maar die 9 geven snap ik wel want je kan altijd beter;)

Hey luitjes allemaal bedankt! Natuurlijk moet ik mezelf nog flink verbeteren!Heel miss doe ik aan het einde van het jaar mee aan de Mr. Universe, zo niet dan heb ik een heel jaar de tijd om mezelf weer te kwalificeren voor het WK en dan ga ik ervoor! En ja voor diegene die twijfeld of ik dit nou echt ben....zijn hier genoeg mensen die me in IRL kennen dus..! Nogmaals bedankt voor de leuke reacties!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Mr. B.I.G.
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
18.221
Aantal reacties
97
Beoordeling
5,00 1 reviews