Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wedstrijd shape! Je benen zijn bijzonder goed. De aderen op je onderarmen suggereren goeie droogte. Maar heb mn twijfels of hier gaat om iemand van 21 jaar en of je het ook werkelijk bent?
Die foto waar hij op staat is recent, datum staat erop voor de slechtzienden! Er is nog verbetering aan das waar: armen en v-vorm maar dit is al pure klasse verdient gewoon niet minder dan tien, maar die 9 geven snap ik wel want je kan altijd beter
Hey luitjes allemaal bedankt! Natuurlijk moet ik mezelf nog flink verbeteren!Heel miss doe ik aan het einde van het jaar mee aan de Mr. Universe, zo niet dan heb ik een heel jaar de tijd om mezelf weer te kwalificeren voor het WK en dan ga ik ervoor! En ja voor diegene die twijfeld of ik dit nou echt ben....zijn hier genoeg mensen die me in IRL kennen dus..! Nogmaals bedankt voor de leuke reacties!