Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik weet niet hoe lang je traint... en wat precies je bf is...
als je al een 3 -4 jaar bezig bent ( bulkend ) dan zou je nog een beetje bij kunnen bulken... mara misschien idd. wat schoner bulken....
Als je net bezig bent met trainen/ net komt kijken. Is dit teveel en vrees ik idd. dat je mote gaan afvallen/cutten....
Er zijn mensen die dit ook zo doen ( een x aantal powerlifters bijv. ) die trainen een 5-8 jaar en gaan dan eens wat cutten voor de gein. Vaak gaat er een verassing schuil...
Persoonlijk zou ik er geen moeite hebben als ik er zo over een 3-3 jaar bulk bij zou lopen. Ik zou dan gaat cutten ( wat een dik jaar gaat duren zekers ) en hopen dat er dan een verassing uitkomt.
Again; eet gewoon veel kcal , toch wel schoon en consumeer regelmatig 5-9 x per dag je proteine...
Maar ja 1 ding is zeker het is nu niet mooi om te zien, sorry...
van lullige opmerkeningen trek ik me zowiezo niks van aan.
,aar ik ga toch voor een lekkere bulk.
het resultaat zien jullie vanzelf wel.
succes allemaal met jullie cutjes , haha
greets
De mensen die onnodige en lullige opmerkingen plaatsen of je wel eens een sportschool gezien hebt mogen ze van mij gelijk een ban van een week geven.
Nu gewoon lekker stevig trainen het liefst minstens 3x per week, en let op je voeding.