AndroidHealthClinic
Tommyboy
Foto Contests

Tommyboy

van 85 naar 90 kg en van 10 naar 11% (ongeveer). probeer te cleanbulken
mooie schouders en smalle taille
alles is gewoon goed in proportie
ik vind het heel erg jammer dat je niet dieper bent gegaan, daardoor oogt het niet echt mooi (geen lijnen)
poses zijn ook slecht, 3x hetzelfde en de bdb had je beter kunnen doen
ondanks die dingen zou ik het gewoon jammer vinden om voor een kwaliteitsfysiek minder dan een 8 te geven
 
thnx iedereen...
bf mag iedereen komen meten hoor....
vooral harnak wil ik daarvoor uitnodigen
heb wel flink vocht altijd en daarvoor heb ik wel een beetje voedingskennis om dat voor een groot deel weg te hebben .dit had ik dus eigenlijk moeten doen. maar heb het doel om liefst zsm een keer het podium op te gaan dus wil nog wat kilos pakken eerst

maar had zoiezo zelf ook verwacht een paar % hoger geschat te worden dus alles cool
 
Zit zeker massa aan maar je kuiten hebben flink werk nodig en je shape ook volgende keer ;)
 
thnx ..van de kuiten had ik nog niet echt door. train ze natuurlijk wel zoiezo elke week en heel zwaar maar eens kijken wat ik er aan kan/moet doen.

en shape ja heb gewoon gedaan wat ik altijd doe ..ja nog meer vreten en nog harder trainen. maar het valt me ook iets tegen. en sommigen jongens vallen me (buiten formaat) erg mee ..al met al beetje tegenvalller maarja weer een motivatie erbij om weer wat mee te doen
 
had kuiten beter van achter er op kunnen zetten want valt erg mee. vanochtend nog door 2 mensen vet laten meten............................................en eigen vetmeter thuis geeft hetzelfde.
whahaha die cijfers. beetje spijt dat ik mee gedaan heb . leuke INDICATIE maar dit wordt te erg. en dan de fysieken van sommige 6jes-gevers...................
 

Media informatie

Categorie
Contest 2011
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.421
Aantal reacties
19
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Tommyboy.jpg
Bestandsgrootte
393,7 KB
Dimensies
2000px x 1414px

Deel deze media

Back
Naar boven