XXL Nutrition
Broutintjeuh

Tussenresultaat

6.2% - 6.7% vetpercentage, scheelt bij de ene machine bij de ander...
Wie tips kan geven... SHOOT
Ik werk nu via de huisdokter en krijg kleine hoeveelheid deca... 50mg das alles... misschien later verzwaren maar momenteel zo proper mogelijk...

En mijn vetpercentage... bij de huisdokter gemeten: 6.2% en in de fitness zelf 6.7% dus het gaat er niet zo heel ver vanaf zitten!!!

Persoonlijk zou ik eerst eens even naturel er meer uithalen.
Maarja eigen keuzes en die heb je al gemaakt dus.

Hoelang train je nu en wat is je gewicht lengte en krachtstats?

met dit lichaam al aan het kuren? moet toch niet gekker worden, kan überhaupt niet zien dat je traint:s beetje schouders alleen misschien. Dat je met dit lichaam 120 kg kan bankdrukken snap ik dan al helemaal niet.

je hebt een goeie basis, maar ga GVD van die 50mg /deca per week af!!
dient tot niks dit. slechte dokter!!

Als dit is behaald met kuren vind ik dat zowiezo triest, en je vet zit ook een stuk hoger dan 6%

zeer matig voor een kuurder.
amper half jaar aan het trainen en al aan de anabolen, en dan ook nog een kuur die nergens op trekt, plus een bench waar ik niks van geloof
ciao

Ik vind jullie reacties eerlijk gezegd flauw... ok van die kuur... ik ben gewoon een ongeduldige persoon... iedereen stelt daar zijn eigen keuzes in...

120 is mijn bank... idd op de smith!! reden: de fitnesszaal waar ik ga zijn er weinig krachttrainers... en die zijn dus ook niet altijd aanwezig om je een handje te helpen, met de smith is het om accidenten te voorkomen..

Bodbuilding = geduld hebben. Heb je dat niet kun je beter wat anders zoeken ;)

Ga lekker voetballen ofzo

i know... Wees gerust, daarom ga ik via de dokter tewerk... als ik via een paar mensen in de gym het zo doen... dan zat ik al vol met de anabolen en ging ik waarschijnlijk al zwaarder staan :-p

Ik weet ook dat ik niet kan verwachten onmiddelijk prachtig te staan, maar veel zwaarder wil ik niet worden... zwaarder van borst... en beetje mijn armen nog en voor mij is dat meer dan genoeg, ik heb geen nood aan een dubbele nek en armen van 47 :p
Zie graag mooi sportief :p

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Broutintjeuh
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.983
Aantal reacties
22
Beoordeling