Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
met dit lichaam al aan het kuren? moet toch niet gekker worden, kan überhaupt niet zien dat je traint:s beetje schouders alleen misschien. Dat je met dit lichaam 120 kg kan bankdrukken snap ik dan al helemaal niet.
zeer matig voor een kuurder.
amper half jaar aan het trainen en al aan de anabolen, en dan ook nog een kuur die nergens op trekt, plus een bench waar ik niks van geloof
ciao
Ik vind jullie reacties eerlijk gezegd flauw... ok van die kuur... ik ben gewoon een ongeduldige persoon... iedereen stelt daar zijn eigen keuzes in...
120 is mijn bank... idd op de smith!! reden: de fitnesszaal waar ik ga zijn er weinig krachttrainers... en die zijn dus ook niet altijd aanwezig om je een handje te helpen, met de smith is het om accidenten te voorkomen..
i know... Wees gerust, daarom ga ik via de dokter tewerk... als ik via een paar mensen in de gym het zo doen... dan zat ik al vol met de anabolen en ging ik waarschijnlijk al zwaarder staan :-p
Ik weet ook dat ik niet kan verwachten onmiddelijk prachtig te staan, maar veel zwaarder wil ik niet worden... zwaarder van borst... en beetje mijn armen nog en voor mij is dat meer dan genoeg, ik heb geen nood aan een dubbele nek en armen van 47
Zie graag mooi sportief