AndroidHealthClinic
Tymen
Foto Contests

Tymen

Ik ben Tijmen, 20 jaar en student ICT netwerkbeheerder. Ik ben al een tijdje actief DBB lid. Zo'n 2,5 jaar geleden kwam ik met deze geweldige sport in aanraking. Daarvoor deed ik veel verschillende sporten zoals: voetbal, tafeltennis, mountainbiken. Niet echt sporten waarbij je veel massa aan gaat zetten.
Totdat mijn mountainbike werd gestolen en ik als vervanging ging spinnen. Op zich heel leuk, alleen kreeg ik na een maand of 2 blessures aan mijn achillespees. Om mijn pees rust te geven ben ik wat gaan spelen in het krachthonk. Dat werd leuker met de dag en werd er ook steeds beter in.
Ik was helemaal verkocht aan deze sport en uiteindelijk ben ik gestopt met spinnen om fulltime te gaan trainen. ik woog een schriele 58 kilo bij 1.73m. Binnen een jaar was ik ruim 10 kilo zwaarder. Daarna ging het minder snel, mede door slechte motivatie en een mentaal mindere periode voor mij. Dit jaar het weer vol opgepakt en ik was zo weer 5 kilo zwaarder.
Met de contest net begonnen dacht ik waarom niet? Waarom niet gewoon een keer mee doen. Wat maakt het uit als het flopt! Dus heb ik besloten mee te doen. En ik heb er absoluut geen spijt van. Ik was niet meer te stoppen! De contest is voor mij hoogtepunt in mijn leven. Nog nooit heb ik zoveel zelfdiscipline, doorzettingsvermogen en inzet gehad. Bovendien vreselijk veel geleerd over cutten en heb nu zelfs serieuze wedstrijd ambities!

voor de contest woog ik 74,5k met een vetpercentage van 8/9% bij een lengte van 178 cm.
tijdens te shoot woog ik nog 70,2k met een vetpercentage van 6,5%.
Je basis staat er nu, fysiek ziet er goed uit, nu lekker cleanbulken.
Waarom een 10, vanwege je progressie, drive en spirit!!
 
een 8, want dit is beter dan ik verwacht had. je poses zijn niet al te best en dat is zonde, net zoals bij anderen dit jaar. verder knap resultaat hoor - nice