1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
Foto Contests

Wengstertje

Zoals jullie weten is dit mijn 3e en laatste keer dat ik met de contest mee doe. Dit omdat ik in Maart mijn 2e wedstrijd ga draaien en ik daarom dit keer niet zo diep ben gegaan als voorgaande jaren. Ben tussen door ook 3 weken op vakantie geweest wat een cut ook niet ten goede komt. Maar ik ben Wesley niet als ik me best niet doe dus heb me beste beentje voor gezet en er nog een redelijke 7% neer kunnen zetten. Ik ben nu 4 jaar bezig alweer om zo te staan hoe ik er nu bij staat, sinds een jaar pas echt serieus wedstrijd gericht hiervoor altijd maar gesport en niet echt met voeding bezig gehouden. Voorgaande jaren was de uitslag helaas wat minder dan ik had gehoopt dus misschien dit jaar wel een top 3. Gefeliciteerd aan alle deelnemers met het behalen van de eindstreep en verbetering van hun shape en moge de beste winnen. stats: 1,78 80kg 7% groetjes, Wengstertje

Wengstertje
Foto Contests, 14 sep 2015
Wengstertje vindt dit leuk.
    • nlbramnl
      bruut fysiek man
    • bricone
      Staat er niet verkeerd bij, ub beter als vorig jaar, legs tonen minder nu.
    • Wengstertje
      @bricone thnx voor je uitleg bij je score (zou leuk zijn als iedereen dat doet die stemt :P) jammer dat je zegt dat me benen vorig jaar beter waren heb er heel het jaar me focus op gelegd xD maar snap wat je bedoeld massa is wel toegenomen maar definitie is niet zichtbaar (mede door VP en gewoon benen trainen 2x pw ook week van foto's)
    • meaantje
      back double bi en front double bi zijn wel echt bruut!
    • DBBdominik
      Flinke en mooie back, maar ben het met Bricone eens over je legs, had echt gehoopt naar bigasslegs! Ook konden de foto's wat toffer en betere verlichting zoals je mede collega's hadden gedaan :P. 8/10
    • Skatermarvin
      Benen toch wel weer iets bij getrokken hoor! Je UB blijf ik erg mooi vinden!
    • Rambo1
      Ub goed, benen helaas minder.
    • euphorea
      Mooi compleet fysiek, oogt ook symmetrisch.
    • Wengstertje
      @Dbbdominik thnx en aan de Big ass legs word aan gewerkt :P blijft een probleem helaas

@skatermarvin thnx blij dat nog iemand het opvalt haha

@ Rambo1 thnx benen blijven aandachts punt helaas ja

@ euphoria thnx :D
    • Stunna
      Prima UB, benen mogen wat werk idd. Maar valt allemaal niet mee als natty zijnde. Resultaat waar je trots op mag zijn bro.
    • Wengstertje
      @Stunna bedankt man leuk om te horen :D
    • Sylve
      Mooie poten man! Je ziet er zeker lijnen in! Nice!
    • Wengstertje
      @sylve thnx leuk om te horen
    • Beoordeling:
      5/5,
      Kuiltje
      De nummer 2 na JW imo.
    • Beoordeling:
      5/5,
      Mcmcmc
      Ub is top. Zonde van je benen
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    Contest 2015
    Geüpload Door:
    Foto Contests
    Datum:
    14 sep 2015
    Bekeken:
    2.848
    Reacties:
    15
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie