AndroidHealthClinic
Foto Contests

Yin Yang

Leeftijd: 45
Gewicht: 110 kg
Bf: Geen idee

Ik train alles bij elkaar een jaartje of 21, maar ben diverse keren gestopt tussendoor. De laatste keer was een stop van 4 jaar maar ik ben nu weer een jaartje aan het buffelen.

Ik hoop dat het fysiek van mij en de andere oudere deelnemers de sporters op dbb kunnen stimuleren om gewoon door te gaan en niet op te geven. Je ziet dat zelfs na een stop van 4 jaar het lichaam gewoon weer de boel oppakt en je zo weer terug bent waar je was gebleven.
Ik hoef niet speciaal te winnen daar doe ik het niet voor, het was een uitdaging om op mijn leeftijd nog te kijken wat ik in huis had. Mijn startgewicht was 119 kg en ik wilde niet onder de 110 kilo komen vandaar dat ik 3 weken voor de wedstrijd al was gestopt met cutten. Het vet wat er nog opzit zal er langzaam af moeten gaan anders zou ik teveel moeten inleveren en dat is niet leuk.

Ik hoop dat de wedstrijd leuk verloopt en dat de beste maar mag winnen.
Potverdorie
de 8-en, 9-ens en 10-en vliegen hier om je oren
Gaat nog steeds goed hier dus

Valt wel mee hoor grosje er zijn nog steeds monster fysieken die me een 6 geven haha.

"Valt wel mee hoor grosje er zijn nog steeds monster fysieken die me een 6 geven haha."

Tja ik krijg ook soms een 4 en dan weer een 9
De een houd van massa en de ander weer van droog
Er is geen peil op te trekken.
Maar ik ben tevreden hoor met de middenmoot, plekkie 3 is ook niet verkeerd Yin ;)

Brute massa!
En vooral ook zeer impressive voor zo'n ouwe knar :) Toch wel echt een voorbeeld dat je er ook op latere leeftijd nog echt goed bij kan staan.
Bovenbenen en kuiten kunnen nog wel een beetje extra massa gebruiken, en nog een klein beetje vet eraf maakt het helemaal af. Maar dat komt vanzelf wel, zoals je zelf al zegt.

Media informatie

Categorie
Contest 2009
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
17.020
Aantal reacties
115
Beoordeling
0,00 0 reviews