AndroidHealthClinic

Wanneer beginnen met T4 tabs tijdens HGH kuur?

Bezoekers in dit topic

Jan Verbeek

Cool Novice
Lid geworden
16 jul 2017
Berichten
217
Waardering
76
Lengte
1m90
Massa
99kg
Vetpercentage
12%
Korte vraag:

Als men T4 als aanvullende supplement wil gebruiken tijdens HGH kuur, wanneer kan je het beste beginnen met deze te nemen? Gelijk vanaf dag 1 waarop je de eerste HGH injectie doet of later na X dagen / weken?

Thx alvast
 
Hangt er van af waarom je het wilt nemen. Als je bang bent voor de vertraagde schildklier zou ik bijv een maand HGH prikken en daarna bloed testen ( ervan uitgaande dat je je baseline weet ). Als je 't voor fatloss neemt gewoon direct.
 
Beetje nutteloos imo om t4 te nemen, en dat dit dan weer omgezet wordt naar t3. Pak dan t3 direct, waar het uiteindelijk om draait..
 
Beetje nutteloos imo om t4 te nemen, en dat dit dan weer omgezet wordt naar t3. Pak dan t3 direct, waar het uiteindelijk om draait..

Ik heb geen verstand van anabolen en dergelijke maar hie ik het heb geleerd op mn studie heeft T4 supplementatie tegenover T3 wel degelijk een voordeel omdat het een langere halfwaardetijd heeft.
 
Ik heb geen verstand van anabolen en dergelijke maar hie ik het heb geleerd op mn studie heeft T4 supplementatie tegenover T3 wel degelijk een voordeel omdat het een langere halfwaardetijd heeft.
Dan heb je waarschijnlijk ook geleerd dat t4 afhankelijk is van conversie naar t3 in de perifere weefsels. Het is dus onderhevig aan regulatie van je lichaam om biologisch actief te worden. Je lichaam kan dus beperken hoeveel er wordt omgezet naar t3. Als je t3 suppleert heb je dat probleem niet.

T4 is zeer geschikt voor vervangingstherapie, maar minder voor bodybuilddoeleinden.
 
Beetje nutteloos imo om t4 te nemen, en dat dit dan weer omgezet wordt naar t3. Pak dan t3 direct, waar het uiteindelijk om draait..
De redenatie om T4 te nemen als je GH gebruikt is dat het juist om de omzetting van T4 naar T3 gaat, en de hormonen/processen die verantwoordelijk zijn voor deze omzetting.

Ik heb zelf geen idee qua wetenschap of dit klopt... maar bovenstaande is wel de reden T4 aangeraden word op fora (vooral GH15 forum).

Galen ?
 
De redenatie om T4 te nemen als je GH gebruikt is dat het juist om de omzetting van T4 naar T3 gaat, en de hormonen/processen die verantwoordelijk zijn voor deze omzetting.

Ik heb zelf geen idee qua wetenschap of dit klopt... maar bovenstaande is wel de reden T4 aangeraden word op fora (vooral GH15 forum).

Galen ?
Ja, meestal zie je een lichte daling in t4 en (tenminste een relatieve) stijging in t3, waarschijnlijk grotendeels door een grotere omzetting van t4 naar t3. Maar je kunt nog steeds net zo goed direct t3 nemen.
 
Je lichaam kan dus beperken hoeveel er wordt omgezet naar t3

Kijk dat wist ik dan weer niet, en dat is dan negatieve feedback neem ik aan. Dat het lichaam bij veel T3 niet alleen minder T4 en T3 aanmaakt maar dus ook minder T4 omzet naar T3?

T4 is zeer geschikt voor vervangingstherapie, maar minder voor bodybuilddoeleinden.

En zo hebben wij natuurlijk ook naar dit onderwerp gekeken.
 
Back
Naar boven