Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
10.35 km in 1.09.18
Avg HR 154, max 165
Bos- / landweggetjes
Triple win: verder, sneller bij lagere HR
Nieuwe schoenen: asics nimbus, nog meer demping dan asics cumulus. Ik heb ook de kayano, maar die heeft te veel ondersteuning aan de binnenkant die ik niet nodig heb.
Rennen
10.3 km in 1.08.00
1m20 sneller dan vorige week, hr avg 155, zelfde als vorige week, zelfs beter want ik heb vandaag 5 min met een vlieg in de keel gevochten.
Asics nimbus 27 zijn perfect.
Vakantietraining op Corfu
Bankjes gammeler dan mijn oud decathlon spul, maar boeien altijd leuk op een vreemde locatie trainen als je normaal in je eigen hok traint.
Bench tot 100x6,6, 80x20
Squat tot 120x5
SLDL paar keer 100x8
Preacher curls
Latpulldown en shoulder press gemaxed
Gisteren terug van vakantie. Wel geprobeerd wat kwark te kopen in de supermarkt, maar te weinig en/of teveel rotzooi gegeten. Toch geprobeerd in tegenstelling tot vorige vakanties er meteen vol in te gaan. OHP ging nog goed met 2 PR‘s. Daarna ging het bergaf, snel leeg.
Squats hetzelfde, de laatste tijd te veel grinders. Samen met het rennen wat te veel waarschijnlijk. 175 voor de vakantie voelde loeizwaar.
Adidas power perfects sind lange tijd aan, door de hiel wat meer quads, voelde goed. Vorig jaar begonnen mijn hamstrings bij te klussen, met als gevolg dat deze nu sterker dan mijn quads zijn.
Squat
X8
Barx8
50x5
70x5
90x3
110x1
130x1
142.5x1
152.5x3
125x5,5,5,5,5 laatste set het beste