AndroidHealthClinic

Random tips waarmee ik hopelijk mensen blij kan maken

Peiling Peiling Nuttig

• Ja

• Nee

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

mrc

Advanced Bodybuilder
Waardering
1.769
Lengte
1m79
Massa
72kg
Vetpercentage
8%
Hoi👋

Heb het al eens gemeld in posts in topics maar wou toch even toevoegen want het kost me niks en heb er veel aan dus een ander vast ook

Ipv Google Chrome gebruik ik Brave als browser, zowel laptop als telefoon. Hiermee vermijd ik advertenties & cookies enzo, hierdoor kun je bijvoorbeeld ongestoord youtube kijken, daarnaast behalve een incognito venster kun je ook venster openen met tor (deep-web), ze beschikken over een crypto wallet (doe ik niks mee, nieteens naar gekeken), en nog andere dingen

EXTRA als je je YouTube app uitschakelt in instellingen, dan kun je ook ongestoord youtube kijken op je telefoon.

Verder kijk ik films & series van streamingdiensten op Theflixer, dit is een gratis platform waar alle films en series wel kan zien van netflix, disney, paramount, etc & ook vele andere, algoritme is wel kut ze raden geen goeie films aan maar hebben ze wel allemaal, zelfs bioscoop opnames van films die nog niet uit zijn(zijn vaak kut)

Ik ervaar geen klachten met theflixer op brave maar zou niet raar opkijken als wel ads en popups op chrome krijgt

Ik gebruik zelf gewoon firefox, sinds het begin al

• Topic Starter Topic Starter
Ipv Google Chrome gebruik ik Brave als browser, zowel laptop als telefoon. Hiermee vermijd ik advertenties & cookies enzo, hierdoor kun je bijvoorbeeld ongestoord youtube kijken, daarnaast behalve een incognito venster kun je ook venster openen met tor (deep-web), ze beschikken over een crypto wallet (doe ik niks mee, nieteens naar gekeken), en nog andere dingen

EXTRA als je je YouTube app uitschakelt in instellingen, dan kun je ook ongestoord youtube kijken op je telefoon.
Ik ben een week geleden overgestapt van Firefox naar Brave als webbrowser en ben er erg tevreden over. Hoewel ze wereldwijd een zeer klein marktaandeel hebben, doet deze browser niet onder voor de grote jongens. Standaard surf je met Brave direct advertentievrij. In Firefox en andere browsers moet je daar allerlei plugins voor installeren. Idem voor advertentievrij youtube kijken. Daarnaast blinkt Brave uit op het gebied van privacy.

Hoi :hello:
Ja goed idee om illegale streamingsites openbaar doortegeven.
Hopen dat er niemand meekijkt met je :headbang:

Iemand nog tips om aan illegale AAS te komen?? :cool:

(nee, ik ben geen gebruiker dus geen dm's hierover a.u.b :D)

Terug
Naar boven