Fitness Seller

Advies nakuur bij deca/ test e?

MrMeneer

Novice
Waardering
1
Lengte
1m77
Massa
94kg
Vetpercentage
14%
De laatste 3 kuren heb ik test e gebruikt op 325, 400 en 500 mg per week voor 12 weken lang met nolvadex als nakuur. Hierbij beviel de 400mg per week mij het beste vanwege weinig kort termijn bijwerkingen. Voor mijn Volgende kuur wou ik 400mg test e en 200mg deca nemen voor 14 weken. Wat voor advies hebben jullie voor de nakuur of mogelijke middelen die ik ernaast moet hebben om gyno te voorkomen?

De laatste 3 kuren heb ik test e gebruikt op 325, 400 en 500 mg per week voor 12 weken lang met nolvadex als nakuur. Hierbij beviel de 400mg per week mij het beste vanwege weinig kort termijn bijwerkingen. Voor mijn Volgende kuur wou ik 400mg test e en 200mg deca nemen voor 14 weken. Wat voor advies hebben jullie voor de nakuur of mogelijke middelen die ik ernaast moet hebben om gyno te voorkomen?
Heb je op bovenstaande kuren last van gyno/tepels gehad?

Zo ja, aromasin/arimidex/nolvadex achter de hand houden en pas nemen als het daadwerkelijk nodig is.

Ai's zijn tegenwoordig (oa hier) wel de duivel aangezien het tegenwoordig de trend is meer mg aan gear te zetten met primo of mast want dat is 'gEzOnDeR'.

Eventueel zou je ipv deca kunnen kiezen voor npp dat is iets sneller uit je systeem en ik zou de deca 2 a 3 weken eerder stoppen.

• Topic Starter Topic Starter
Heb je op bovenstaande kuren last van gyno/tepels gehad?

Zo ja, aromasin/arimidex/nolvadex achter de hand houden en pas nemen als het daadwerkelijk nodig is.

Ai's zijn tegenwoordig (oa hier) wel de duivel aangezien het tegenwoordig de trend is meer mg aan gear te zetten met primo of mast want dat is 'gEzOnDeR'.

Eventueel zou je ipv deca kunnen kiezen voor npp dat is iets sneller uit je systeem en ik zou de deca 2 a 3 weken eerder stoppen.
Bedankt voor je advies.

Ik heb in de laatste paar weken van de 400mg en 500mg per week kuur alleen last gehad van gevoelige tepels. Geen groei of iets dergelijks.

Ik heb inderdaad zitten te denken over npp zodat ik wat meer controle heb als ik de dosis wil aanpassen, maar in verband met werk kan ik niet garanderen dat ik om de dag kan prikken. Soms moet ik plots een paar dagen reizen.

Je kan toch ook gewoon test omhoog gooien naar 750mg?

om de dag prikken met dunne naald 27g of dunner. Test 400 met NPP 200 EW.en knallen maar.

Met gevoelige tepels zit je al op randje gyno. Als je dan ook nog Nandrolon gebruikt, wat oestrogeen's effect versterkt via progesteron, dan heb je een grote kans om gyno als bijwerking te krijgen. Aangezien NPP geen optie is vanwege werk, de te grote kans dat hij er een AI bij moet gooien vanwege gyno, en dat dat juist nadelig gaat zijn voor zijn gewrichtspijn, zou ik van de Nandrolon afblijven.

Gezien de gewrichtspijn zou ik test e verlagen en er Boldenon bij zetten, bijvoorbeeld 250-300 test e + 400 Boldenon. Dan heb je meer 'gewrichtslubricatie' zonder de progesteronproblemen van Nandrolon, wat relevant is vanwege gevoelige tepels bij enkel test e.

Terug
Naar boven