MuscleMeat

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

Een Oekraïner die een shirt draagt met Germaanse Runen.

pzoi8Jh.jpg
 
Man gooit kattenbakvulling over vriendin omdat ze het uitmaakt
Een 31-jarige Gentenaar heeft op 7 oktober 2017 zijn toenmalige vriendin in haar woning in Wielsbeke met haar hoofd in een kattenbak geduwd.

Vincent V. had net van zijn vriendin te horen gekregen dat hun relatie ten einde was en dat hij de woning moest verlaten. De stoppen bij de dronken V. sloegen door en hij viel de vrouw zowel fysiek als verbaal aan.

Hij sleepte haar over de grond en goot kattenbakvulling over haar hoofd en in haar keel. De vrouw raakte gewond aan haar elleboog en ribben.

De man riskeert een gevangenisstraf van zes maanden en een geldboete van 600 euro. Hij geeft toe dat er een ‘schermutseling’ is geweest, maar snapt niet waarom zijn ex een morele schadevergoeding vraagt. “Ze zegt dat ze bang is van me, maar ze stuurt me nog elke dag berichten en zaterdag zaten we samen in mijn zetel. Dat is een beetje raar”, zei V. in de rechtbank waar de zaak woensdag voor kwam.

De rechter velt het vonnis op 6 juni.

:roflol:
 
Een Oekraïner die een shirt draagt met Germaanse Runen.

pzoi8Jh.jpg
uhm.. hoe denk je dat de politieke voorkeur is van Ukrainers? Slava Geroyam… zegt je dat iets?
 
Wel eigenaardig hoe ze uitgekotst is. Een inkijkje hoe navelstaren werkt in de praktijk.

CV:
Geboren in Blaricum op 28 april 1994.

2006: Lid van DWARS, de jongerenorganisatie van GroenLinks.

Op 12 jarige leeftijd dus.

Ik heb na die column van Holman echt een tijdje geen seks gewild.

:roflol:

k had een ketting van mijn opa geërfd met een davidster, die ik sinds zijn overlijden had gedragen. Ik stak over en er fietste een vrouw tegen me op. Ik zei dat ze even moest uitkijken, zij zei dat ik niet in de weg moest lopen. Vervolgens zag ze mijn davidster en zei ze: ‘Oprotten, vuile smerige kutjood, met je varkensbloed.’

Hmm, wat zou de afkomst van diegene zijn geweest?

Ik zit nu officieel thuis met PTSS (een posttraumatische stressstoornis, red.), ik heb gisteren de diagnose gekregen. Ik ben webredacteur bij BNNVara, maar ik kan nu niet werken.

Omdat ze een twittermening heeft. Wat een prachtige tijd leven we in.

Hij appte ook regelmatig met mijn moeder over hoe het met mij ging. En toen nodigde ze hem ineens uit voor het paasontbijt. Ik denk dat het twee weken later officieel was. Toen hebben we onze relatiestatus op Facebook veranderd.

Monstergeneratie (Copyright Arminius)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven