Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Nu nog een spuitje voor Norma.

Krakers hebben hun intrek genomen in een pand naast het huis van actrice Carice van Houten in Amsterdam Oud-Zuid. Het miljoenenpand stond volgens buurtbewoners al een tijdje leeg, en daarom is er in de hoofdstad geen reden voor een spoedontruiming. De bewoners van de sjieke wijk zien het met lede ogen aan.

Je hebt ook een kraakstem :roflol:
Kereltjes op 1.10 en 2.32 mag ik wel.

Je snapt toch wel wat ik bedoel? Ik bedoel ermee te zeggen dat ik het raar vind dat mensen dingen kopen omdat iemand anders het ook heeft.
Tegenwoordig wordt er bijna net zoveel geld uitgegeven aan brand influencers als aan google adwords. Er is niets sterker dan spreken tot de verbeelding van iemand zijn of haar wensen. Ja mensen zijn wat dat betreft rare wezens en uniek in hun soort.

Tegenwoordig wordt er bijna net zoveel geld uitgegeven aan brand influencers als aan google adwords. Er is niets sterker dan spreken tot de verbeelding van iemand zijn of haar wensen. Ja mensen zijn wat dat betreft rare wezens en uniek in hun soort.

Klopt is gewoon absurd. 500k voor 1 post wat ze zelf waarschijnlijk niet eens zelf gebruikt.

Michael Heller, the CEO of digital-marketing firm Talent Resources – the company that arranges many of the reality-TV family's deals – told US Weekly that some companies have been known to pay up to $500,000 to get access to Kim Kardashian's 94 (111 nu) million Instagram followers, while sisters Khloé and Kourtney can earn up to $250,000 a post (they have 64.1 million and 54.3 million followers respectively).

Niet normaal he :eek:
Welkom in de digitale revolutie :o

Dat is een cashcow van ze ja.

Mensen zeggen nog steeds zoekmachine Google.. Nee Google is een advertentiebedrijf.. Facebook is sociale media.. Nee, Facebook is een advertentiebedrijf.. Het is lastig uit te leggen aan de nieuwe generatie helaas..

Mensen zeggen nog steeds zoekmachine Google.. Nee Google is een advertentiebedrijf.. Facebook is sociale media.. Nee, Facebook is een advertentiebedrijf.. Het is lastig uit te leggen aan de nieuwe generatie helaas..
Klopt helemaal. Het is bijna eng wat je als adverteerder kunt specificeren bij facebook en google. En als je goed scoort met bijvoorbeeld een android game op Google Play krijg je een uitnodiging van ze om te komen "praten" over "mogelijkheden". Bottomline; heb je een flink budget dan zijn er grotere mogelijkheden.

Man breekt binnen in woningen om vrijende mensen te filmen
Voor de correctionele rechtbank van Mechelen is donderdag een man uit Bonheiden verschenen die zich moest verantwoorden voor diefstal met braak en voyeurisme. De man brak in verschillende woningen binnen, filmde de aanwezige bewoners terwijl ze knuffelden of intiem waren met elkaar en stal dan hun geld. De man werd drie maal op heterdaad betrapt in de slaapkamer van de bewoners. Het parket vraagt een celstraf van 30 maanden.
:roflol:

Terug
Naar boven