Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit snap ik dus niet. Omdat Megan die dingen heeft wil iedereen het ineens hebben.
https://m.hln.be/showbizz/royalty/m...-minuten-was-onze-stock-uitverkocht~a1f09ae3/
Krakers hebben hun intrek genomen in een pand naast het huis van actrice Carice van Houten in Amsterdam Oud-Zuid. Het miljoenenpand stond volgens buurtbewoners al een tijdje leeg, en daarom is er in de hoofdstad geen reden voor een spoedontruiming. De bewoners van de sjieke wijk zien het met lede ogen aan.

Wat snap je er niet aan dan? Is toch geen raketwetenschap?
Je hebt ook een kraakstem
Kereltje op 1.10 mag ik wel.
Haha ze noemen 'm niet voor niets slijptol.Die kerel zou beter zijn stembanden eens laten nakijken
Tegenwoordig wordt er bijna net zoveel geld uitgegeven aan brand influencers als aan google adwords. Er is niets sterker dan spreken tot de verbeelding van iemand zijn of haar wensen. Ja mensen zijn wat dat betreft rare wezens en uniek in hun soort.Je snapt toch wel wat ik bedoel? Ik bedoel ermee te zeggen dat ik het raar vind dat mensen dingen kopen omdat iemand anders het ook heeft.
Dat is een cashcow van ze ja.
Tegenwoordig wordt er bijna net zoveel geld uitgegeven aan brand influencers als aan google adwords. Er is niets sterker dan spreken tot de verbeelding van iemand zijn of haar wensen. Ja mensen zijn wat dat betreft rare wezens en uniek in hun soort.
Klopt helemaal. Het is bijna eng wat je als adverteerder kunt specificeren bij facebook en google. En als je goed scoort met bijvoorbeeld een android game op Google Play krijg je een uitnodiging van ze om te komen "praten" over "mogelijkheden". Bottomline; heb je een flink budget dan zijn er grotere mogelijkheden.Mensen zeggen nog steeds zoekmachine Google.. Nee Google is een advertentiebedrijf.. Facebook is sociale media.. Nee, Facebook is een advertentiebedrijf.. Het is lastig uit te leggen aan de nieuwe generatie helaas..
Voor de correctionele rechtbank van Mechelen is donderdag een man uit Bonheiden verschenen die zich moest verantwoorden voor diefstal met braak en voyeurisme. De man brak in verschillende woningen binnen, filmde de aanwezige bewoners terwijl ze knuffelden of intiem waren met elkaar en stal dan hun geld. De man werd drie maal op heterdaad betrapt in de slaapkamer van de bewoners. Het parket vraagt een celstraf van 30 maanden.