- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat was een tijdje in het nieuws hier in België, was inderdaad blijkbaar niet de eerste de beste hobbyclown

Dafuq is die shit
Een n*ger die roept dat zij een ras zijn?
Volgens mij is in Afrika de mensheid ontstaan
Als je honden rassen te lang met elkaar fokt krijg je mankementen en aandoeningen
Volgens mij is die hele negerstamboom gewoon een rondje
Ik snap eigenlijk ook niet hoe het komt dat je echt 2 soorten n*gers hebt:
n*gers die geen f**k geven en zichzelf belachelijk maken
Racismeroepnegers
Zit nooit iets tussen in
Beetje zelfde met roodharige chicks
Of ze zijn pauper lekker
Of ze zijn pauper lelijk
Maar gewoon tussen de 3 en de 7 heb je geen roodharige

Dafuq is die shit
Een n*ger die roept dat zij een ras zijn?
Volgens mij is in Afrika de mensheid ontstaan
Als je honden rassen te lang met elkaar fokt krijg je mankementen en aandoeningen
Volgens mij is die hele negerstamboom gewoon een rondje
Ik snap eigenlijk ook niet hoe het komt dat je echt 2 soorten n*gers hebt:
n*gers die geen f**k geven en zichzelf belachelijk maken
Racismeroepnegers
Zit nooit iets tussen in
Beetje zelfde met roodharige chicks
Of ze zijn pauper lekker
Of ze zijn pauper lelijk
Maar gewoon tussen de 3 en de 7 heb je geen roodharige
Er zijn genoeg n*gers doe normaal zijn en werken hoor. Alleen dat zie he niet op Dumpert. @Brutushakt toch?
wat een argumentIk denk dat ik mijn idee hier over maar beter niet openbaar schrijfEr zijn genoeg n*gers doe normaal zijn en werken hoor. Alleen dat zie he niet op Dumpert. @Brutushakt toch?

Er is van elk soort volk wel te benoemen dat er genoeg zijn die normaal zijn en werken..wat een argument
Ik vind het wel een positieve post voor de negroïde gemeenschap.

Ik denk dat ik mijn idee hier over maar beter niet openbaar schrijf
Overigens bestaat racisme imo niet, en is ''racisme'' niet meer of niet minder dan een natuurlijk gegeven dat bij geen enkel mens echt ontbreekt. Iets roepen of iets niet voelen zijn dan ook 2 verschillende zaken.
Wel is het inmiddels een soort van trucje van den minderen geworden om snel iets voor elkaar te krijgen, en het werkt ! !
je zult ook altijd net zien dat de psychopaat net die ene zwakkeling te pakken weet te krijgen, zelfde trucje. Of dat aso kind uit de buurt die zijn voet tussen de deur zet wanneer iemand niet buiten mag komen spelen...
Maar wel het meest ontwikkeldeWe zijn gewoon het slechtste wat evolutie voortgebracht heeft op deze planeet.