Fitness Seller

1,5 jaar bezig

toedie

Novice
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
Heey,

Ben sinds 1,5 jaar serieus bezig met trainen, verder ben ik pas 1 maand op mijn voeding aan het letten en begonnen met de benen trainen:mad:

Info voeding: 3500Kcal (260g eiwit, 315g koolhydraten, 175g vet)
Hierbij moet ik vermelden dat ik dit niet elke week kan halen ivm mijn werk.

Verder is dit mijn trainingsschema:
Dag 1:
Borst: BP, incline BP, incline flye, peck deck, cable cross over of BP in machine (alle 10,8,6)
Triceps: Dip weight (3x10), press down, One arm overhead dumbbell extensions (rest 10,8,6)

Dag 2:
Rug: Wide grip chin-up (3x10), close grip cable rows , bent over rows, neck pull down, deadlift (rest 10,8,6)
Biceps: Staande Barbell Curl schouder breedte en smal, Dumbbell Curl ,preacher curl machine (alle 10,8,6)

Dag 3:
Benen: squats machine:rolleyes:..., lunges, double leg raises, leg extension (alle 10,8,6)
Schouders: front raise, lateral raise, schoulder press, upright rows(alle 10,8,6)

Train 4 a 5 keer per week. Ook hierbij vaker dat ik 1 of meerdere weken niet kan trainen...

Laat maar komen die tips ;)

1m81
83kg
bf ??

1.jpg - 18421

2.jpg - 18422

Laatst bewerkt:
borst lijkt mij overkill.

Hamstrings?

Netjes bezig toch, zeker als je de voeding serieus neemt kan je mooi massa gaan pakken. Succes

Ziet er netjes uit,bf schat ik op 12%

Goed bezig zo te zien!
Gewoon zo doorgaan verder en meer massa pakken, komt helemaal goed.

Indeling rug zou ik trouwens eerder omkeren ;)
Beginnen met deadlift/bent over row.

Zelfde geldt voor triceps en schouders. Beginnen met de compound oefeningen (dus schouders shoulderpress/mili press/neckpress, triceps skull crusher/overhead ext.) en eindigen met isolatie.

Laatst bewerkt:
Lekker bezig, ga zo door.

Goed bezig zo te zien!
Gewoon zo doorgaan verder en meer massa pakken, komt helemaal goed.

Indeling rug zou ik trouwens eerder omkeren ;)
Beginnen met deadlift/bent over row.

Zelfde geldt voor triceps en schouders. Beginnen met de compound oefeningen (dus schouders shoulderpress/mili press/neckpress, triceps skull crusher/overhead ext.) en eindigen met isolatie.
skull crushers is toch een isolatie oefening.

netjes:-)

Goed bezig kerel! Mijn complimenten. Ga zo door.

net fysiek!

• Topic Starter Topic Starter
Dank voor de reactie's en de tips.
zal voor de borst cable cross over dan wel BP in machine uit me schema halen en voor de benen leg curl erbij pakken!
Verder voor alle spiergroepen eerst compound en dan isolatie.

Tnx again

netjes doorgaan zo.

goed bezig lijkt mij!alleen wel erg droog

Jammer dat je geen echte squats kan doen. Maar het gaat duidelijk erg lekker! Goed droog , mag wel nog wat massa bij , succes!

netjes !!!
doe zo voort

Terug
Naar boven