janpan
Cool Novice
- Waardering
- 0
is 1 ad nog gewoon op de markt te verkrijgen en zo ja waar kan ik het ergens vindn , alvast bedankt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

nite zei:1-AD van Ergopharm zul je weinig meer vinden aangezien dat bedrijf uit Amerika is en daar juist prohormonen zijn gebant.
Kijk je naar de samenstelling zit er in 1-AD dit 1-Androstene-3 ß, 17 ß diol. Met een beetje google'n kom je dan al gauw bij onze oosterburen uit, daar worden prohormon nog vrij verkocht en is een soortgelijk product op de markt genaamd 1-Adiol van het merk Kaizen. Ik heb zelf geen ervaring met het merk maar het zijn eveneens 100 mg capsules.![]()
)
?Ryu zei:neem gewoon anavar of winstrol kuur. Veel effectiever en goedkoper

Dimi P zei:Op deze Canadese site wordt het wel nog gewoon verkocht. (alhoewel, dat zeggen ze)
[Link niet meer beschikbaar]
Het is daar dus blijkbaar niet verboden en ze hebben zelfs nog een voorraadje van het originele ErgoPharm liggen?!?
Had een mail gestuurd om te vragen of ze het nog wel verkochten en kreeg binnen 5 minuten een mail terug dat ze het nog verkochten en dat verzenden naar NL 15 canadese roepies zou zijn.
Ik weet niet of er iemand is die ervaring met "BetterBodies" heeft?
Anders maak je straks een stapeltje geld over en heb je na 3 maanden nog niks in huis!

nite zei:Ik ken nu niet direct iemand die dat zomaar thuis op de plank heeft liggen...![]()
Jke zei:denk ni dat da vrij te verkrijgen is,maar in de meeste fitness-stores zal dit wel te verkocht worden...
int stad is toch ne shop,al is daar gaan horen?