MuscleMeat

1 ad waar te verkrijgen

denk ni dat da vrij te verkrijgen is,maar in de meeste fitness-stores zal dit wel te verkocht worden...
int stad is toch ne shop,al is daar gaan horen?

Ik weet niet of er nog wel zo makkelijk aan te komen is.. Ik vond het zelf ook niet makkelijk meer sinds het verbod in amerika.

ik denk dat de voorraden beginnen te slinken, iedereen heeft nog even goed "ingeslagen". waarschijnlijk kun je er via via nog aankomen....

• Topic Starter Topic Starter
thanx ik zoek wel even verder

Ik zit eventueel te kijken om eens een wat minder "gevaarlijk" prohormoon te proberen. Ik kom dan uit op een "kuurtje" ad-1. Met als nakuur oxo6.
De oxo6 is nog wel aan te komen, is niet verbannen. Maar de ad-1 is echt moeilijk aan te komen via bv webshops. Als het al in voorraad is dan is het er voor 99 euro ofzo per potje. Dat is wel een beetje overprijst, en het mij denk ik niet waard, vooral als het niet eens aankomt. Of weet iemand nog een goede online shop? (anders PM)

ga je online niet meer vinden. in engeland had je een maand terug misschien nog prijs kunnen hebben op discount supps. echter 2 weken geleden zijn daar alle ph ook ineens vanaf gehaald. m1t, 1-ad alles weg. alleen superdrol staat er nog te koop. dus je zult het via andere wegen moeten zien te bemachtingen. ......schrik idd niet van de prijzen

Heeft iemand hier al geprobeerd?
[Link niet meer beschikbaar]
Deze manne maken nog reclame over m1t en 1ad, misschien is de site al in geen 5jaar meer geupdatet.

Ik heb ze gemaild, ben benieuwd of ik nog wat terug krijg. De site is van 2001 dus... denk het niet, maar toch bedankt.

Tja, die Site van NPC is een heel verhaal.
De firma was vroeger J-Tech Instruments genaamd en is toen op de klippen gelopen wegens invallen van gerechtelijke politie.
Hebben toen geprobeerd van opnieuw te beginnen onder de naam NPC maar als zo dikwijls de politie en het gerecht daar binnen valt en diene baas is dan ook nog een "hond" voor zijn personeel tja, dan is het niet verwonderlijk dat zo'n firma failliet gaat. Ze verdienen niet beter.
Hij is dan ook nog eens verslaaft aan alcohol en zijn zijn zoontje is ook al geen haar beter, die denkt dat hij een "echte" bodybuilder is maar loopt rond als een gefrustreerde kikker! Maar dit allemaal ter zijde, 1-AD is inderdaad moeilijk te verkrijgen nog.
Maar waarom 1-AD? Er zijn ondertussen andere goede producten op de markt hoor.

die j-tech heb ik ook regelmatig in de bladen zien staan vroeger ja....

toen heeltijd met iets van 19 nor 3 andro ofzo... ken dah?

maakt niet uit ook, is een beetje off topic gezever

1-AD van Ergopharm zul je weinig meer vinden aangezien dat bedrijf uit Amerika is en daar juist prohormonen zijn gebant.

Kijk je naar de samenstelling zit er in 1-AD dit 1-Androstene-3 ß, 17 ß diol. Met een beetje google'n kom je dan al gauw bij onze oosterburen uit, daar worden prohormon nog vrij verkocht en is een soortgelijk product op de markt genaamd 1-Adiol van het merk Kaizen. Ik heb zelf geen ervaring met het merk maar het zijn eveneens 100 mg capsules. :D

nite zei:
1-AD van Ergopharm zul je weinig meer vinden aangezien dat bedrijf uit Amerika is en daar juist prohormonen zijn gebant.

Kijk je naar de samenstelling zit er in 1-AD dit 1-Androstene-3 ß, 17 ß diol. Met een beetje google'n kom je dan al gauw bij onze oosterburen uit, daar worden prohormon nog vrij verkocht en is een soortgelijk product op de markt genaamd 1-Adiol van het merk Kaizen. Ik heb zelf geen ervaring met het merk maar het zijn eveneens 100 mg capsules. :D

Wat jij zegt klopt indd, het bedrijf Kaizen heeft dit prohormoon (wat exact hetzelfde is als 1-AD) in hun assortiment. Maar als je naar hun site toe gaat en wilt kijken in hun prohormonen assortiment, dan doet de link het plotseling niet?! Misschien dat het in Duitsland ook al uit de schappen gehaalt is ???

Ik heb er ook al een tijdje naar lopen zoeken op het internet ("is immers een mooi simpel en save kuurtje"), maar denk toch dat ik het maar ergens anders moet zoeken! (tips zijn altijd welkom ;) )

Op deze Canadese site wordt het wel nog gewoon verkocht. (alhoewel, dat zeggen ze)

Het is daar dus blijkbaar niet verboden en ze hebben zelfs nog een voorraadje van het originele ErgoPharm liggen?!?
Had een mail gestuurd om te vragen of ze het nog wel verkochten en kreeg binnen 5 minuten een mail terug dat ze het nog verkochten en dat verzenden naar NL 15 canadese roepies zou zijn.

Ik weet niet of er iemand is die ervaring met "BetterBodies" heeft????

Anders maak je straks een stapeltje geld over en heb je na 3 maanden nog niks in huis!

neem gewoon anavar of winstrol kuur. Veel effectiever en goedkoper

Dimi P zei:
Op deze Canadese site wordt het wel nog gewoon verkocht. (alhoewel, dat zeggen ze)

Het is daar dus blijkbaar niet verboden en ze hebben zelfs nog een voorraadje van het originele ErgoPharm liggen?!?
Had een mail gestuurd om te vragen of ze het nog wel verkochten en kreeg binnen 5 minuten een mail terug dat ze het nog verkochten en dat verzenden naar NL 15 canadese roepies zou zijn.

Ik weet niet of er iemand is die ervaring met "BetterBodies" heeft????

Anders maak je straks een stapeltje geld over en heb je na 3 maanden nog niks in huis!

Canada... ehm... dat is nogal een eindje weg. Denk niet dat dat ooit aankomt. En inderdaad in Duitsland zijn ze blijkbaar ook prohormonen aan het bannen/opruimen. :(

nite zei:
Ik ken nu niet direct iemand die dat zomaar thuis op de plank heeft liggen... ;)

Op de plank zou ik zelf ook niet iemand weten nee, maar ergens anders vast wel ;)
Vind Winstrol en Anavar een mooi product, maar Anavar is best prijzig voor wat je er voor terug krijgt (op de kracht na dan). En Winstrol only kuurtje? Tsjaa.....

Jke zei:
denk ni dat da vrij te verkrijgen is,maar in de meeste fitness-stores zal dit wel te verkocht worden...
int stad is toch ne shop,al is daar gaan horen?

In die nieuwe winkel in Antwerpen (sport & nutrition denk ik) verkopen ze alleszins geen prohormonen.
Ben eens gaan luisteren en die gast wilt er hem bewust van af houden...

succes met je zoektocht :-)

Terug
Naar boven